Halaman

Buku Biodata Zaman Sekolah

Asha Lya | November 19, 2015 | 14Komen | >
Assalamualaikum

Tengah kemas2 almari terjumpa balik barang2 waktu zaman persekolahan dulu. Korang pun rasanya pasti ada masih simpan kenangan waktu zaman sekolah menengah dulu kan kan.






Buku biodata kawan2 seperjuangan time nak ambik spm dulu. Bila di baca Balik terimbau plak ingatan kembali ke zaman itu. Ramai da yang lost contact, ada sorang dua ja yang masih berhubung. Rindu plak dekat SM.Teknik Keningau, di situla Lya belajar erti berdikari. 



Nasihat untuk anak2 remaja sekolah, gunala masa, ruang, kesempatan yang ada dengan sebaiknya. Sekali ja lalui alam remaja. Rugi kalau di sia2 kan. Umur makin tua, bukan makin muda. Chehhh nasihat plak hihi.ok la bye



Wassalam

Terima Kasih

14 ulasan:

  1. hihihi... bila kemas2 gini kan, jumpa balik buku2 masa zaman sekolah baca balik ketawa sendiri.. hihi..

    Jom FOLLOW kami

    BalasPadam
  2. lyaaa..

    baca entry ni terus teringat kat sekolah saya dulu.
    Memang wajib ada buku ni setiap orang. hahaha..
    Kononnya taknak lost contact.Huhuhu..

    Yang tak tahannya bila baca ucapan kat buku biadota tu..

    Huhuhu

    BalasPadam
  3. Salam singgah sini dik lya....akak lun dulu ada juga buat buka macam ni...lucu jak bila baca balik kan...hihi...rindu zaman sekolah yang dah lama di tinggalkan...

    BalasPadam
  4. Eh ! ada lagi.. rasa macam ada jugak..

    kena cari balik... sebab hari tu macam terjumpa

    BalasPadam
  5. kalau selongkar mmg dah x jumpa lah Lya..berpuluh tahun dah sis JM tinggal sekolah..semua dah reput! ;p

    BalasPadam
  6. Cik akak takde simpan lagi buku nie semua..hihi...

    BalasPadam
  7. Betul masih simpan lagi..tak sampai hati nak buang..hehehe

    BalasPadam
  8. Kita pn ada juga buku cmni.. Bila bca blik gelak sorang2..

    BalasPadam
  9. bagus nasihat tu lya.. kenangan manis mengusik jiwa tu bila tengok buku buku biodata.. ;)

    BalasPadam
  10. Wahhh memang menggamit memori :)

    BalasPadam
  11. ahahaha kenangan sungguh ni >.< mana tah ada buku2 ni..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign