Halaman

Akan BerPJJ -

Asha Lya | Jun 13, 2014 | 14Komen | >


Salam Jumaat yang penuh Barakah..
Semalam khamis genap seminggu lya bergelar Puan.
Perasaan tetap masih Terasa macam pengantin baru haha (boleh kan macam tu)
Sekarang lya Ikut en.husband tinggal kat umah kuatersnya di Kota Kinabatangan.
Esok Lusa lya dah Kembali semula terbang Balik ke Kota Kinabalu.
Ermmmm sedihnya sobs sobs.
Buat sementara waktu nie terpaksa la kami tinggal berjauhan dulu.
Insyallah pasti Ada rezki kami tinggal bersama..sapa tahu rezki anak kan Amin.




Isnin Depan lya dah Kembali bekerja superti biasa.
Insyallah nanti lya lawat korang ekkk.terima kasih korang masih
Sudi melawat teratak blog asha lya.



Wassalam

Terima Kasih

14 ulasan:

  1. Alhamdulillah dah selesai bergelar puan yer... congrats lya... In Shaa Allah, ada rezeki tinggal bersama tu nanti...

    BalasPadam
  2. in sha Allah lya kuat berPJJ..ada rezeki akan dapat tinggal sebumbung nanti..

    BalasPadam
  3. In shaa Allah nnti lya dapat tggal sesama dengan suami lya :)

    BalasPadam
  4. dah lama xdtg sini. congrats on your wedding , semoga bahasia till jannah

    BalasPadam
  5. sabar itu indah..in shaa Allah ^-^

    BalasPadam
  6. PJJ boleh rindu rinduan... saye dh setahun PJJ.. huhu..

    BalasPadam
  7. pjj itu kekadang terasa indah ... heh heh

    BalasPadam
  8. PJJ itu akan lebih sikit rindunya

    BalasPadam
  9. Kita hritu 5bln pjj tau.. Xpe.. Pjj ni kdng2 indah.. Rindu selalu.. :)

    BalasPadam
  10. insyallah lya,kadang2 seronok jugak berPJJ nie...hehehe

    BalasPadam
  11. Rindu tu yang akan mengeratkan lagi hubungan husband n wife..

    BalasPadam
  12. salam. insyAllah pasti ada rezeki...Puan Asha Lya hehehehe..

    BalasPadam
  13. Salam Lya ..Biasa la PJJ lagi best hehhee..rindu lain macam tau ...

    BalasPadam
  14. Semoga dipermudahkan segalanya ye... aamiin.

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign