Halaman

Terima Kasih Mendoakan Kebahagian Asha Lya Sekeluarga

Asha Lya | Jun 16, 2014 | 17Komen | >
Assalamualaikum
Setelah hampir dua minggu lya tak buka email.
Sekali Buka punyala bertimbun email minta di baca.
Tersenyum-senyum Lya baca komen dari korang semua.
Tak tahu macam mana Lya nak balas.
Hanya ucapan Terima Kasih tak terhingga yang Lya mampu ungkapkan.
 buat korang yang tak putus-putus doakan kebahagian majlis Lya berjalan dengan lancar.
Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.



Owhh ya gambar kawin Lya masih ada kat OP (Oficial photographer)
Yang ada dalam simpanan sekarang nie gambar yang Lya
kutip dari jurukamera-juruklamera yang tak bertauliah je hehehe...
Rajin benar diorang berkhidmat untuk Lya.
Terima kasih la semua.



Part masa diijab & kabul


Part nie memang menyentuh perasaan..saat Suami membaca takliq buat Isteri



Gambar lain nanti Lya share ya.
Nak pilih-pilih dulu...Terlalu banyak yang amat.



terima kasih korang masih sudi berkunjung ke blog Lya.
Lya kurang blogwalking dua menjak nie.Lya minta maaf ya bukan sengaja.
Tapi Lya terlalu sibuk urus majlis Lya kat Kampung.
Harap korang tak jemu menjadi kawan Lya walau hanya di alam maya.



Wassalam

Terima Kasih

17 ulasan:

  1. salam. hehehheh tahniahh dan selamat pengantin baru yunk :))

    p.s menabung u-mobile kat sini :))

    BalasPadam
  2. nak tengok gambar lagi...cepat upload kat blog ea...

    BalasPadam
  3. tahniah kak asya.. :) semoga menjadi isteri solehah dan bahagia hingga syurga.. tak sabar nak tengok kak asya junior plak..hihihi.. :)

    BalasPadam
  4. moga bahgia hingga ke jannah

    BalasPadam
  5. tahniah lya..selamat pengantin baru..:)

    BalasPadam
  6. tak sabar nak baca entry bab kawen Lya nie ^-^

    BalasPadam
  7. Tahniah! Selamat Pengantin Baru! ;)

    BalasPadam
  8. selamat pengantin baru kak lya ^_^
    :DDD

    BalasPadam
  9. selamat pengantin baru lya hehe...

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah dah selamat semuanya ..Tahniah Lya ..Selamat menjalani hidup sebagai seorang isteri ...Kak Lya doakan Lya & suami berbahagia hingga ke jannah ..Aaamin aamin aamin ..

    BalasPadam
  11. nak tengok lagi gambar kawen akak .. hehe ..

    BalasPadam
  12. Selamat sudah jadi seorang isteri... :)

    BalasPadam
  13. Seronok rasanya bila dh jd wife ni kn lya.. Rasa tenang...

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah.. tahniah.. :) :)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign