Halaman

Riview Majlis Perkahwinan Asha Lya & Md.Faizal : Majlis Akad Nikah

Asha Lya | Jun 18, 2014 | 30Komen | >
Assalamualaikum



Hari nie genap 14 hari kami bergelar pasangan suami isteri.
Alhamdulillah segala nikmat yang Allah S.W.T berikan
kini hampir lengkap hidup kami..Moga berkekalan hingga ke Jannah Insyallah jika diberikan
rezeki nak sangat zuriat penyambung waris kami..Amin


Ini Lya gabungkan pic sepanjang majlis akad nikah Lya
 Kalau nak tempek satu-satu memang banyak..so Lya gabungkan.
Majlis akad nikah berlangsung pada 05.06.2014 (Khamis).


Perasaan Lya masa tu rasanya pasangan yang dah berkahwin pasti tahu
kan kan...Tak dapat digambarkan..tengokla muka Lya banyak yang serius haha...
Layan pic dari Lya sepanjang Majlis.



Semuanya serba sederhana
Acara akad nikah dijalankan


Penyerahan mas kawin


 Hadiahku buat mu Suami & hadiahmu buat isteri mu


Sesi bersalam-salaman dengan mak & mak mentua


 Bila dah selesai Alhamdulillah syukur Kehadrat Ilahi Atas Kurniaan Ini


Perkara paling wajib antaranya Selfie with mak & mak mentua hehe

Antara tetamu yang hadir memeriahkan majlis dari kedua-dua pihak..Alhamdulillah

 Jamuan makan..Perkara paling utama bagi keluarga kami
Biar majlis sederhana..Janji makanan cukup buat tetamu.Alhamdulillah


Tak lupa juga buat para-para jurukamera yang terdiri dari anak-anak saudara Lya.
Thank's korang semua sporting.




Alhamdulillah walaupun hujang lebat yang amat di sebelah paginya tidak
mematahkan semangat pihak lelaki datang. Tetamu pun ramai menyaksikan majlis Lya.
Mungkin itula hujang rahmat pembawa rezeki.
Terima kasih yang mendoakan kebahagiaan Lya sekeluarga.
Hanya Allah S.W.T yang dapat membalas doa kalian semua Amin


Wassalam





Terima Kasih

30 ulasan:

  1. cantik kak lya nie.. semoga bahagia hingga syurga.. amin.. :)

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah.. Tahniah Lya.. semoga berkekalan sehingga ke Jannah.. berseri2 mempelai :D

    BalasPadam
  3. tahniah lya...berseri-seri muka walaupun serius..hehe

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah, akhirnya dapat juga tengok walaupun di kejauhan... hew hew hew... semoga berkekalan sehingga ke jannah...

    BalasPadam
  5. sama cantik dan sama padan..Moga kekal hingga ke jannah lya dan suami..

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah, selamat... Dapat tengok dari jauh ni pun dah cukup... Semoga kekal bahagia hingga akhir hayat... :)

    BalasPadam
  7. Semoga bahagia hingga syurga lya

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah..semua nya sudah selesai..mesti rindu saat2 bahagia tu kan lya..hihihi
    Cik pun..masa cik kawin hari tu.bukan stkat hujan..banjir lagi..tp alhamdulillah,majlis brjalan dgn la car juga..

    BalasPadam
  9. seri pengantin..dah nama raja sehari..mestilah dia paling cantikkk..hehe..
    selamat dah bergelar puan..

    BalasPadam
  10. Hehe..selamat pengantin baru Lya ^^ sebelum akad nikah, pgantin perempuan harus serius dan neves. Hehee sama la kita Lya. Tak sangka kita bulan yang sama menikah. Heppiii sgt2!!!!!

    BalasPadam
  11. berseri seri pengntin..
    tahniah.. selamat pengantin baru!
    kira baru lagi kan.. hihi

    BalasPadam
  12. berseri2 Lya.. tahniah Fiza ucapkan.. semoga rumah tangga yg terbina kekal hingga ke Jannah.. Amin..

    BalasPadam
  13. lya cantik...berseri2 sangat...

    BalasPadam
  14. salam. tumpang bahagia sy yunk..apapun semoga berbahagia hingga ke jannah...dan tahniah tahniah tahniah sekali lagi :))

    p.s menabung promoted content :)

    BalasPadam
  15. Asslmkm lya.. Jap je dh 2mnggu jd isteri orng kn.. Tahniah ye.. Moga lpas ni dimurahkn rezeki, dengn kehadiran bby pula.. Cntik lya serba biru..

    BalasPadam
  16. congrats Asya...insyaAllah hingga ke Jannah...amin :)

    BalasPadam
  17. Tahniah Asya...semoga kekal bahagia...

    BalasPadam
  18. Tahniah asha.. Suka mama tengok asha dengan baju kaler biru tu.. Cantik...

    BalasPadam
  19. alhamdulillah.nak kawen jugak,hihi...btw tahniah skali lagi lya=)

    BalasPadam
  20. Alhamdulillah TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH dah bergelar CIK PUAN LYA la sekarang ni hehehehee ..Moga rumahtangga yang dibina berkekalan hingga ke jannah .. Selamat pengantin baru sekali lagi ya Lya ..

    BalasPadam
  21. Ayu sopan santun pengantin kita :)

    BalasPadam
  22. alhamdulillah.. tahniah lyaa.. bseri2 pasangan pgantin ni =D

    BalasPadam
  23. Wah..meriah...tahniah Asha & Asben...huhu

    BalasPadam
  24. nampak seri muka pengantin di situ..hehee
    comel la akak ^_^

    BalasPadam
  25. Alhamdulillah tahniah.. seronok tngok gmbr2 tu. Semoga berbahagia dgn sepenuh keceriaan & keberkatan di dunia & akhirat... aamiin.. :)

    BalasPadam
  26. Tahniah 4 u asha lya!!!slamat pngntin bru,mga bhgia till jannah..

    BalasPadam
  27. Alhamdulillah majlis berjalan denga lancar..tahniah lya..=D

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign