Halaman

Kurang Aktif Di Bulan Jun

Asha Lya | Jun 26, 2014 | 10Komen | >
Assalamualaikum



Alhamdulillah masih lagi diberi peluang
menyoretkan sebaris dua baris ayat kat blog kesayangan nie.
Memang Lya akui bulan Jun nie Lya agak kurang aktif di blog.
Kesibukan sebagai wife dan pekerja.
Tak dapat lagi buat aktiviti kat blog macam biasa dek kerana kesibukan.
 Nak update gambar resepsi kawin Lya pun tak menyempat lagi.
Terima kasih yang masih menyokong blog Lya.Sudi singgah cne.
Tak dapat Lya nak balas lagi.





Setiap manusia tak lari dari masalah.
Begitu juga dengan Lya.Tapi alhamdulillah kami dapat
lalui dengan berkat kesabaran dan sokongan dari keluarga.
Allah S.W.T ada sentiasa disisi kita.Insyallah



Wassalam





Terima Kasih

10 ulasan:

  1. salam. takpa dear...kita memahami hehehhe take care of u :)

    p.s menabung promoted content 2x :))

    BalasPadam
  2. takpe..pelan2..ada masa singgah umah akak ye..

    BalasPadam
  3. faham la lya.. Fiza still singgah sini juga... kite kan kawan.. >_<

    BalasPadam
  4. cik akak pun entri je sempat up...tapi Bw tak dapat

    BalasPadam
  5. takpe lya...mood pengantin baru lagi hehe...slow2 lya...yg penting dik an setia tggu lya hapdet entry baru hehe

    BalasPadam
  6. biasalah tu.. masing2 dah faham..:)

    BalasPadam
  7. Takper Lya takder hal ..Ada masa buat yang penting dulu yang mana penting kita dulukan ...Moga segalanya dipermudahkan untuk Lya ya

    BalasPadam
  8. sama laaa kita lyaa.. huhuhu

    BalasPadam
  9. Biasalah tu Lya.. acara besar sekali dlm seumur hidup. Pasti sibuk dgn berbagai2 perkara... :)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign