Halaman

Hutang

Asha Lya | Februari 12, 2016 | 13Komen | >
Assalamualaikum



Jumpa petikan ayat ni kat fb, memang selalu terjadi begini kan. 
Bahaya ehh hutang jangan di buat main.
Lya da banyak kali terkena ermm banyakkan sabar jak la.
Kita plak yang rasa malu nak menagih2 huhh.





Kredit facebook


Peringatan untuk kita bersama.



Wassalam

Terima Kasih

13 ulasan:

  1. Betul...macam tak ingat akhirat bioa dah hutang..emm

    BalasPadam
  2. PG pun sama lya ;)
    nak redha, susah juga kalau melibatkan wang yang banyak kan. kita pun memerlukan duit juga :)
    PG singgah menabung terus :)

    BalasPadam
  3. Haah kan..
    Orang yang memberi hutang ni kadang2 mengemis minta hutang..huhuhu

    BalasPadam
  4. betul...eh..blog dah berbaju baru

    BalasPadam
  5. asslmkm lya..
    setuju sangat.. kadang rasa macam kita pula yang berhutang kan..

    BalasPadam
  6. hutang perlu dilangsaikan..tak boleh buat main-main

    BalasPadam
  7. Betul tu Asha.. biasanya macam tu la.. nak kata orang tu lupa.. urmm.. ye ke lupa?

    BalasPadam
  8. betul tu..kadang2 tu kita pulak naik segan sebab nak minta hutang..

    BalasPadam
  9. saye ni pon jns segan nk mtk duit kat org yg berhutang..
    yg berhutang tu plak blh buat muke selamber je.. huhu

    BalasPadam
  10. kan... yang meminjam tu relax macam tak dak papa yang berlaku...

    BalasPadam
  11. risau betul kalau tak ingat bayar hutang ni :( memang kena usahakan cepat cepat bayar hutang

    BalasPadam
  12. Hutang wajib dibayar walaupun tidak dituntut..

    BalasPadam
  13. hmmm..miza pun sama kak lya..banyak kali mintak pun buat tak taw je..macam tak de apa je

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign