Halaman

Kain Chiffon Angkasawan

Asha Lya | Februari 04, 2016 | 14Komen | >
Assalamualaikum


Pagi2 ni nak cerita sedikit antara material kain yang Lya buat shawl.
Kalau sebelum ni Lya pernah ulas tentang beberapa jenis kain yang Lya guna pakai. Kali ni kain chiffon angkasawan plak. Apahal namanya agak pelik mungkin sebab kain ni ada manik2 kot. Materialnya memang lembut, cantik, tak terlalu nipis n mudah di bentuk. Harga lebih kurang rm16++ semeter.




Silau cahaya tak berapa ketara maniknya di kain






Shawl halfmoon dari material chiffon angkasawan
Harap dapat membantu para2 pencari kain yang nak buat tudung.
Melalui keyword dari blog Lya ada yang mencari jenis kain chiffon.
So inila salah satu antaranya.




Wassalam

Terima Kasih

14 ulasan:

  1. Perkongsian yang bermanfaat. Terima kasih kak. Tak pernah tahu pun ada kain tu. Huu

    BalasPadam
  2. dah boleh buat tudung sendiri dah ni..

    BalasPadam
  3. ada 2 helai shawl kain sama...
    best gak pakai tapi ada kain tebal skit & nipis...

    BalasPadam
  4. jimat jahit tudung sendiri.jana income sendiri.seronok. gunakan bakat yang dianugerahkan untuk mencari rezeki.

    BalasPadam
  5. Oo.. Kain jnis ni sesuai buat shawl ye.. Thanks lya atas info. Tgh kmpul mklumat psal kain jgk ni. Sbb nk buat shawl. Hee.. Lpas tuk pkai sndiri pun jd la kn.

    BalasPadam
  6. first time dengar chiffon angkasawan ni :)

    BalasPadam
  7. warna biru laut lembut tu lawa

    BalasPadam
  8. Cantiknya mengelip-ngelip gituw.. ;)

    BalasPadam
  9. Kami ni memang buta kalau bab jenis2 kain ni..
    Main beli jer.. Huhuhu

    BalasPadam
  10. Wahh...cantiknya kain dia dik lya....

    BalasPadam
  11. Wah semakin berjaya nampaknya lya..tahniah nnt jadi tukang jahit terkenal..

    BalasPadam
  12. Wah..cik akak ada tengok.kain jenis gne kat kedai hari tu..mahal juga harga nya eh

    BalasPadam
  13. suka halfmoon =)
    CT rasa halfmoon the best tudung ehehe.. tapi kena yang lebar n panjang sket..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign