Halaman

Jejak 2014 Blog Asha Lya

Asha Lya | Januari 01, 2015 | 15Komen | >
Assalamualaikum



Alhamdulillah masih lagi di beri
ruang dan kesempatan mencoret
di blog kesayangan  ini.
Entri pembukaan di tahun 2015.

Terima kasih yang tak terhingga
buat semua rakan blogger yang
tak jemu dan putus2 datang berkunjung
ke blog Lya sama ada yang tersenarai or yang tak tersenarai. Sokongan dari semua rakan blogger amat2 Lya sangat hargai.




Antara top 10 yang tersenarai 
sepanjang tahun 2014. Semua pun  blogger hebat2.
Moga tahun 2015 membawa sinar kebahagiaan buat kita semua insyallah.

Wassalam

Terima Kasih

15 ulasan:

  1. nak buat jugak la mcm ni..hehe

    BalasPadam
  2. Tahniah semuanya. Selamat tahun baru Kak ;)

    BalasPadam
  3. kite xde dlm list..
    =(

    selamat tahun baru lya!
    =)

    BalasPadam
  4. Selamat tahun baru lya...^_^

    BalasPadam
  5. Allah.. Ada juga terselit nama kathy ye? Dah lama dah tak terselit nama kathy kat mana² belog. Thanks sis..

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah tersenarai juga.. T kasih Lya. Tahniah juga kpd yg lain... salam ceria selalu.. :)

    BalasPadam
  7. Tak sangka tersangkut jgk kt sini.. No.3.. Hehe

    BalasPadam
  8. Cik akak tak mai lah pula..hihi

    BalasPadam
  9. Hebat2 semuanya.
    Tanpa mereka siapalah kita, kan?

    BalasPadam
  10. ehh anis ade..hahah.. xperasan..hihi... :)

    BalasPadam
  11. yang lain semua hebat2 jugak.. :)

    BalasPadam
  12. mereka mmg owsem tmasuk lya..hihi

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign