Halaman

Memasak Satu Terapi

Asha Lya | Januari 17, 2015 | 18Komen | >
Assalamualaikum


Selamat berhujung minggu semua.
Memasak salah satu hobi Lya.
Dan memasak juga satu terapi bagi Lya.
Bila dapat hasilkan satu masakan
dan berjaya. Terasa puas sangat
lagi2 bila si tukang rasa dan makan
kata sedap..wahhh hhehe





Antara masakan Lya
yang tak seberapa.






Bila bosan, Lya akan memasak
Bila stress, Lya tetap memasak
Bila sedih, Lya memasak juga
Bila gembira, lagi la Lya suka memasak.
Apa pun keadaan memasak dan masak.
Lagi2 bila dah berkeluarga.
Jadila terapi buat Lya.


Wassalam

Terima Kasih

18 ulasan:

  1. Sama ngan akak...kalau akak tgh stress selalunya akak akan masak..masak ..dan masak...

    BalasPadam
  2. setuju tu..
    lya pon suka memasak..
    lg2 tgk org tsyg hbskan apa y kita masak..lg eksited nak memasak..

    BalasPadam
  3. saye pon suke masak tp kdg2 dtg penyakit malas nk masok dapur pon malas.. hihik

    BalasPadam
  4. Wahhh sedapnya Asha, rajin betul :))

    BalasPadam
  5. Betul tu sibuk macam mana pun tetap cuba nak masak....rasa puas rasa happy bila dapat masak...stress penat semua hilang...

    BalasPadam
  6. Wahh... salam ceria hari minggu Lya.. :)

    BalasPadam
  7. nyum2 sdpnya..knygla hubby lya klau cmni..pikat suami dr perutnya :D

    BalasPadam
  8. sedapnya.. best kan kalu masak sendiri, rasa puas hati nak makan.. makan bertambah2 lagi kalu masak sendiri...

    BalasPadam
  9. mood memasak saya akan hilang bila bahan mentah semakin berkurang..
    eh lya suka la kek batik tu..haihhh

    BalasPadam
  10. bila kita masak dan orang makan sampai tak kata apa itu memang satu kepuasan..tak terasa letih pun..

    BalasPadam
  11. Mmg best memasak... Tpi mggu pertma kmbali kerja.. X mula memasak lagi..

    BalasPadam
  12. betol tu lya...Dik An suka masak...kalau sedih emo je lagi suka msak huhu...

    BalasPadam
  13. Setuju dgn dik lya...suka juga akak memasak walaupun tak pandai sangat...hihi

    BalasPadam
  14. Suri rumah, kalo rajin masak, mmg best..huhu

    BalasPadam
  15. Betul memasak tuh satu terapi..tp bile bahan xcukup mood pun spoil

    BalasPadam
  16. Seronok kan dpt masak2..dpt bg suami dan anak2 mkn..mmg suka masak jugak hehe

    BalasPadam
  17. setuju sangat tu.. memasak nie satu terapi.. puas hati bila org suka makan masakan kita..huhu

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign