Halaman

Mesin Jahit Singer

Asha Lya | Januari 03, 2015 | 17Komen | >
Assalamualaikum


Selamat berhujung minggu semua.
Alhamdulillah tercapai juga
hajat di hati nak miliki mesin jahit.
Memang ngidam sangat nak miliki mesin ni. 


Rezeki bonus ujung tahun en.suami dapatla
belikan c istri sebijik mesin yang 
selama ini di mimpi2 kan kihkih.




Suka sangat dengan mesin jahit ni.
Bolehla guna untuk belajar
n bisniss kecil-kecilan..insyallah


" Singer Menawan Keluarga Bahagia "



Wassalam

Terima Kasih

17 ulasan:

  1. Alhamdulillah..rezeki yang dapat dikongsi bersama..lepas ni macam2 hasil jahitan lya buat ye

    BalasPadam
  2. wahh bestnyee..
    nt boleh jahit macam2..
    hehe..

    alhamdulillah.. rezeki..

    BalasPadam
  3. Untung pandai menjahit kan lya...boleh buat itu dan ini..

    BalasPadam
  4. bestnye..sy pn minat menjahit

    BalasPadam
  5. bestnyeee. teringin nak belajar menjahit;. tapi taktahu nak belajar cemanee :(

    BalasPadam
  6. http://madey09.blogspot.com/2015/01/shalawat-nabi-muhammad-saw_2.html

    BalasPadam
  7. tahniah...dapat hadiah yang diidamkan

    BalasPadam
  8. wah.. berapa rm ni asha.. sukanyaa.. kl ada mesin jahit ni, mcm2 leh jahit kan.. jenama singer mmg diyakini..

    BalasPadam
  9. haraga nya berapa ni?/saya pun macam nak beli mesin jahait..mana tau bila ada mesin jahit ada lah semangat nak belajar menjahit tu..kan??

    BalasPadam
  10. isteri pandai jahit memang tak membazir kalau suami belikan mesin jahit..hehee..jahit jangan tak jahit

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah.. tahniah Lya.. rezeki tahun baru.. :) :)

    BalasPadam
  12. Saya pakai brand Brother.
    Sis ambik tempahan baju ke?

    BalasPadam
  13. lepaih ni boleh jahit macam macam..

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah rezeki Lya ..Tahniah ya dapat hadiah mesin jahit dari suami hehehe ..Selamat menjahit Lya

    BalasPadam
  15. Ingat2 nka beli jugak la mesin jahit nak cuba2 menjahit untuk anak2 ,..

    BalasPadam
  16. berapa harganya nie kak lya??

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign