Halaman

Paper Print Gambar

Asha Lya | Januari 09, 2015 | 11Komen | >
Assalamualaikum


Salam Jumaat

Antara paper print gambar
yang Lya guna untuk print gambar.
Ada pelbagai jenis.
Sama macam yang kat kedai
cuci gambar juga tu.




Sepeket RM9 ada 20 keping.
Beli kat kedai bookstore





Kualiti gambar agak memuaskan.
Sama juga macam yang kat kedai.
Bergantung pada ink printer
yang kita gunakan juga.
Ok la kalau cuci kat kedai
mawnya sekeping 50sen. Yang ni ada
jimat banyak kihkih.




Ok bye 



Wassalam

Terima Kasih

11 ulasan:

  1. pakai printer apa eh print gambar kat ketas gambar ? printer biasa boleh eh ?

    BalasPadam
  2. Fiza pun print gambar sendiri Lya.. gambar2 bercuti.. mmg berbaloi drp cuci kat kedai..

    BalasPadam
  3. akak pun nak beli printer tak terbeli..byk gambar tak tercuci

    BalasPadam
  4. Wahh.. mudahkan mcm tu.. menarik.. :)

    BalasPadam
  5. Yelah dik..printer umah cik akak nie..haha..lama dah tak guna..

    BalasPadam
  6. Untung kan kalau ada printer ..Boleh cuci gambar sendiri hehehe

    BalasPadam
  7. dah lama tak cuci gambar...hihi

    BalasPadam
  8. ha! tgk printer lya baru teringat nak beli ink..hehehe..

    BalasPadam
  9. Salam singgah pagi dik lya...memang jimat sangat kan dik...

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign