Halaman

Pandai Tak Buat Sarung Bantal ???

Asha Lya | Januari 07, 2015 | 22Komen | >
Assalamualaikum


Kain ni sebenarnya dah tersimpan sekian lamanya. Kalau duit
di simpan dah berkepuk2 hhaha.
Bila pegang mesin, mula otak
ligat berfikir apa nak di buat. 


????
???????


Percubaan nak buat sarung bantal
Entah pandai ke tidak ni huhu.





Kita tengok nanti hasilnya.
Mestila nak yang comel2..harusss hhaha..ok bye



Wassalam

Terima Kasih

22 ulasan:

  1. Lya boleh! Tp kena kuatkan azam menjahit..huhu

    BalasPadam
  2. wow nice color..tak sabar nak tgk hasilnya..=D

    BalasPadam
  3. Amboi kena ambik tempahan cik akak lah lagu nie..hihu..ehm.eh...sarung bantal purple tu..sama sarung bantal cik akak lah..kikiki..

    BalasPadam
  4. selamat membuat bantal yang comei! :D

    BalasPadam
  5. Dah teror buat baju, jahit sarung bantal mesti lagi teror..Pejam mata je Asha...haha

    BalasPadam
  6. hehhehe tak pandai..beli kat kedai

    BalasPadam
  7. Cantik juga kain tu kalau jd sarung bantal. Hehe

    BalasPadam
  8. bantal comel untuk masa depan ke ni??hehhe

    BalasPadam
  9. mesti pandai ni, menjadi punya sarung bantal tu

    BalasPadam
  10. Bestnya dpt menjait.. Teringin nk ada mesin.. :-(

    BalasPadam
  11. Hehehe kita tengok nanti apa jadi ya Lya..Wahh mesti biru la kalau Asha Lya hehehe ...........

    BalasPadam
  12. Cantik warnanya.. Nak tengok nanti.. mesti lg cantik Hehe

    BalasPadam
  13. kain dh cntik dh.. mesti hasilnye pon cntik.. :)

    BalasPadam
  14. cantiknyaaa. i likeeee. hehe :D

    BalasPadam
  15. kita nak guna mesin pun tak berapa pandai

    BalasPadam
  16. Jahit cepat2 tau nanti akak nak tgk jahitan Lya hehehe

    BalasPadam
  17. insya Allah bole...kalau kreatif, semua menjadi...^_^

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign