Halaman

Layan Drama Tv3

Asha Lya | Mac 10, 2015 | 8Komen | >
Assalamualaikum

Kini suda terjatuh cinta plak 
dengan drama adaptasi novel kali ni.
Berkenan plak di hati dengan drama di bawah ni.




Suami Ku Sebelah Rumah




Asam Pedas Untuk Dia.



Suami pun terjoin sama layan
drama kat tv3 ni. Jalan cerita yang menarik dan
tak membosankan bab tu
nak terus follow kihkih.




Wassalam

Terima Kasih

8 ulasan:

  1. Salam singgah pagi dik Lya...best kan drama ni...akak pun layan juga...hihi

    BalasPadam
  2. mmg asha pun ikuti....ermmmm mgu akan dtg mesti kantoi dah mereka dah kawin

    BalasPadam
  3. kite xtgk sgt..
    tgk gitu2 je..

    BalasPadam
  4. tak sempat layan lya...balik kerja, anak mintak dilayan...hihi

    BalasPadam
  5. ada yg blh lyan ada yg tak sempat lya..

    BalasPadam
  6. Tak smpat nk layan tv dh la ni..

    BalasPadam
  7. x sempat nk layan TV sbb sibuk layan blog huhuhu

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign