Halaman

Takoyaki Homemade

Asha Lya | Mac 18, 2015 | 13Komen | >
Assalamualaikum

Dari kawan Lya la puncanya Lya terjebak dengan takoyaki.
Kerana teringin nak merasa keenakan
takoyaki yang di buat sendiri
oleh kawan Lya punya kawan (rakan sepejabatnya). Maka Lya orderla 2 set.
1 set RM 5 ada 7pc. 





Memang berbaloi la beli.
Kulitnya tebal, isinya padat dan rasanya pun sedappp. Kita kasi 5***
Tak puas makan nak lagi.
Dan lagi hhaha. Yang jual kat kedai 
tu Lya tak berani nak beli. Adalah sebabnya. Nak try wat sendirila ok ke tak ok. Belum cuba blm taw hhehe..Ok bye




Wassalam

Terima Kasih

13 ulasan:

  1. Nak resepi boleh...
    Tak penah makan lagi...

    BalasPadam
  2. sedapnya..dah lama tak makan..order kat mana?mahu try juga

    BalasPadam
  3. ramai orang jual sekarang...sedapnya..

    BalasPadam
  4. Cik akak tak pernah makan lagi dik lya...
    Tengok kuih tu pun pertama kali..hihi

    BalasPadam
  5. sedapnyeee.. aritu try mkn sekali rase nk lagiiii..
    nyumm

    BalasPadam
  6. Pernah rasa sekali..tapi kalau dapat yang buat sendiri mesti lagi sedap dan puas hati kan..

    BalasPadam
  7. wah..sedapnya...
    dah lama x mkn ni..
    lya biasa mkn y ada 1 kedai melayu buat...

    BalasPadam
  8. Nurul pun suka juga takoyaki tu .. cuma kadang telebih masin.. aiyakkk

    BalasPadam
  9. Takoyaki!!!....pertama kali mkn semasa travel ke Jepun...sedappppp sgt..bial balik bei kat pasar..hurmmm...x sedap!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. yeke sis..so yang kat Jepun sana jauhh lagi sedap la kan sedangkan yang kat mesia ni pun dah rasa sedap..hehe

      Padam
  10. wahhh..sdpnya..kirim di mana tu? hahaha..klu dah buat send dkt sha..sha try n bg komen hahaha

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign