Halaman

Rezeki Mesin Jahit Tepi Singer

Asha Lya | Mac 26, 2015 | 12Komen | >
Assalamualaikum

Memang menjadi salah satu
impian Lya ingin memiliki sebuah
mesin jahit tepi singer ni.
Tanpa adanya mesin jahit tepi ni agak sukar
proses menjahit pakaian di buat. Bak kata orang tak lengkap.






Tanggal 23.01.2015 yang baru berlalu.
Alhamdulillah berkat rezki En.suami lebih dapatla tunaikan hajat Lya memiliki mesin jahit tepi yang 
dah lama Lya usha2 ni hhehe.
Harganya dalam 2k +++.
Kalau beli hf boleh dapat banyak
hhaha tapi tak la kali.
Mesin ni boleh jadi punca rezki  Lya Insyallah.








Ada kursus khas lagi cara mengendalikan mesin jahit tepi ni. Lya sebenarnya tahu guna ja tapi cara nak maintenancenya tak reti kihkih.
Ada di ajarkan. Lepas ni boleh dah menjahit dengan senang hati hihi.




Wassalam

Terima Kasih

12 ulasan:

  1. alhamdullilah
    tahniah lya
    bestnyeeeeeee

    BalasPadam
  2. Salam singgah sini dik lya...wahhh....bestnya ni...lepas ni nak menjahit pun senang...tahniah dik lya....

    BalasPadam
  3. Tahniah..semoga terus maju suksess ye..

    BalasPadam
  4. alhamdulillah...moga lepas ni,semangat untuk menjahit dan menghasilkan sesuatu yang unik..bestnya..heheh

    BalasPadam
  5. mesin jahit tepi ni org panggil sembat tu ke?? wah mesin ni sje dh 2k?? Sy pon teringin nak beli mesin jahit dan juga jahit tepi ni..senang kalo nk buat baju nanti sebab dlm proses nak belaja menjahit jugak ni...telan ailio dgr harga.huhu

    BalasPadam
  6. memang betul tu lya,tukang jahit akan rasa tak lengkap klu xde mesin jahit tepi nie..kalau ada mmg senanglah..mhehe...tahniah lya!

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah Lya.. mesin jahit tepi highspeed akk pula jenama Juki.. :))

    BalasPadam
  8. Dulu2 kalau kelas kemahiran hidup yang kena jahit2 tu,jahit tepi hantar ke kedai je..masa tu jahit tepi seringgit je.sekarang tak tau la..hehehh

    BalasPadam
  9. mak saye tkng jahit.. mesin ni pon ade.. tp dh berpuluh2 tahun usianya.. haha

    BalasPadam
  10. Wah..Seronoknya..Baru la complete package nk jadi expert tailor...huhu

    BalasPadam
  11. wah..ada mesin jahit tepi..
    kalau ada mesin, memang senang..tak payah nak g jahit tepi kat kedai..leceh macam tu

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign