Halaman

Penjimatan

Asha Lya | Mac 31, 2015 | 12Komen | >
Assalamualaikum


Selamat pagi semua. 
Hadiah ke cabaran ke peringkat yang seterusnya dari 
Produk Whitening Intensive Booster yang di anjurkan oleh blogger Kak Mia Liana. Tapi bukan nak cerita pasal cabaran ni. 






Lya nak cerita pasal penjimatan.
Nampak tak Lya belah2 sabun tu.
Maka dapatla 6 bahagian.
Simpan kat bekas comel.
Boleh guna lama. Dapat jimat kat situ.
Semua nak kena jimat sekarang ni.
Huhu.



Wassalam


Terima Kasih

12 ulasan:

  1. samalah lya...sabun tu memang jimat..tak payah guna banyak pun...buih dah banyak dah...memang best pakai...akak pun dah belah kecil²..nanti senang nak guna kan...

    BalasPadam
  2. kita pun potong 6 juga baru pakai 2 ketul..bestkn sabun dia wangi ja baunya..

    BalasPadam
  3. hihi... same la kite kak lya..huhu

    BalasPadam
  4. sama laa potong banyak2.. baru laa boleh berjimat..

    BalasPadam
  5. hahaha...semua nk belajar berjimat ;-)

    BalasPadam
  6. sabun kalo potong2 mmg menjimatkan!

    BalasPadam
  7. esok bermula hari penjimatan
    salam gst...ihihihi

    BalasPadam
  8. saya kalau pakai sabun pun cenggitu..hehe

    BalasPadam
  9. selagi boleh jimat.kita jimat..kan?/

    BalasPadam
  10. Mmg menjimatan.. lagi bagus mcm tu.. :)

    BalasPadam
  11. samalah..sis JM pun potong kecil2

    BalasPadam
  12. Hehehe potong kecik2 lagi jimat

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign