Halaman

Deko Almari Antik

Asha Lya | Februari 09, 2015 | 15Komen | >
Assalamualaikum


Bab deko mendeko ni memang
salah satu hobi Lya.
Kali ni Lya mendeko almari
antik yang En.Suami buatkan.





Bahan2 sangat mudah
Present paper, gam, kain.




Selepas di balut guna present paper






Bila dah siap balut.
Apa lagi deko la hihi.
Deko biasa2 je asal kemas dan cantik.

Wassalam

Terima Kasih

15 ulasan:

  1. Salam singgah pagi dik lya....wahh...comelnya dah almari antik dik lya...pandai dik lya deko mendeko...

    BalasPadam
  2. saye pon suke deko deko.. :D

    cantik almari.. save bajet..

    BalasPadam
  3. alahai rajinnye lya mendeko..sebenarnye mmg best kan tengok hasil tangan sendiri...cantik pula tu..

    BalasPadam
  4. rajin...siapa cakap yang murah tak cantik..tul tak..hehe..

    BalasPadam
  5. waaaah suami pandai buat almari ? peergh tabik tabik..
    hehe cantik.. tangan berseni apa pun jadi..
    kat kampung dulu ade almari yg tutup pakai kain ni..
    skarang xde da.. klasik kan..

    BalasPadam
  6. comel nya..almari tu pun buat sendiri ke??pandai nye la dua2 orang nih..heheh

    BalasPadam
  7. oo suke mendeko jugak ye...
    ayu kalau rak kosong cmni mmg suke pon buh langsir..
    xde la nampak isi dalam tu yang kadang2 bersepah
    heheheh nampak kemas sikit kan

    BalasPadam
  8. cantiknya lya...minggu ni berkobar2 nak buat gak la...hehehe

    BalasPadam
  9. Rajin betul sis mendeco.
    Cantik pulak tu.
    Pewiiittt..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign