Halaman

Pelapik Kaki Yang Comel

Asha Lya | Februari 06, 2015 | 13Komen | >
Assalamualaikum



Comel tak comel tak
:)..puji hasil kerja sendiri kan.
Sapa lagi nak puji kan ehemm.
Bila dah di beri stesen menjahit.
Maka proses menjahit pun bermula.





Guna perca-perca kain
Masa proses menjahit.





Bila dah siap. Macam tak 
maw guna untuk pelapik kaki huhu.
Sebenarnya warna kain tu
yang buat daya penarik, median gitu.



Wassalam

Terima Kasih

13 ulasan:

  1. Comelnya lapik kaki tu dik lya...

    BalasPadam
  2. mmg cantik asya...untung la pandai menjahit

    BalasPadam
  3. cantiknya..boleh letak dalam bilik la..:)

    BalasPadam
  4. Memang cantik lya..suka pelapik jenis nih

    BalasPadam
  5. Wah cantik ni, memang bebakat ni :)

    BalasPadam
  6. Hehehe dulu masa Kak Lya kecik2 dulu mak kak Lya selalu jahit pelapik kaki camni ..Macam2 warna sebab kain bercampur hehe

    BalasPadam
  7. Lya buat sendiri? wahh..cantiknya..sayang nak guna.. :)

    BalasPadam
  8. uuuuish kretip la *thumbs up*
    boleh buat lepas tu buat giveaway.. ehehe pandai la CT.. maap ye

    BalasPadam
  9. ehhh cantekk la lya..
    ni gunekain baru ke kain perca nie..
    mcm baru je tu..
    nnt leh lah bg tutorial nk buat cmni..
    hehehhe

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign