Halaman

Pokok Limau Kasturi

Asha Lya | Februari 26, 2015 | 16Komen | >
Assalamualaikum




Selamat pagi semua, 
pagi ni kabus tebal sangat kat sini. Sejuk memang sejuk sangat.
Salah satu limau kegemaran Lya.
Kalau makan mesti nak ada limau ni.
Penambat selera makan.






Pokok limau kasturi my mil
hadiahkan. Tanam kat tepi rumah.





Sebelum dan Selepas






Antara tanaman yang my mil
tanam kat sekitar kebun kami kat
tepi umah ni. Serai, daun ubi, labu
dan cili. Bolehla merasa bila berbudi pada tanah tak gitu hihi.




Wassalam

Terima Kasih

16 ulasan:

  1. Untung bila berbudi pada tanah..hasilnya nanti semua merasa

    BalasPadam
  2. bestnya bercucuk tanam.. saye ni xsempat lg nk menanam.. niat 2 ade.. huhu

    BalasPadam
  3. wahh bercucuk tanam..
    snng xyh nk beli2 da...
    nnt leh tanam serai tnam daun pandan..
    kite ni dok umh tggi
    xde tanah

    BalasPadam
  4. sedapnya limau kasturi letak asam boi... rajin menanam... eija duk umah tinggi tanam dlm pasu jela kalu nak.. hihi xde tanah T_T

    BalasPadam
  5. wa, menyempat lagi kan ;)
    lama PG tak ziarah blog lya kan :)

    hi dear ;)
    jemput join iPhone 5S Giveaway ni ya :) tq

    BalasPadam
  6. bole tambah lagi koleksi tanaman tu Lya.. luas lagi tanahnye tu :))

    BalasPadam
  7. Salam singgah sini dik lya...wahh...banyaknya jenis tanaman yang ada dekat rumah dik lya...

    BalasPadam
  8. Seronok sebenarnya bercucuk tanam ni...Antara rajin dgn tidak je nak mnjaganya..huhu

    BalasPadam
  9. Tanah subur ok la..rumah saya ni ada ruang nak tanam tapi tanah nya yak elo..berbatu je banyak..

    BalasPadam
  10. bestnyer ada mini kebun mcm ni, senang nak masak ;)

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum lya, wahh bestnya berbudi dengan tanah. depan rumah sheila cuma ada serai je.. hahha tapi kat rumah mertua, macam2 ada. suka tengok tanaman yang menjadi tu ~~~

    BalasPadam
  12. Bagus Lya berbudi pada tanah.. ayah wanie pun jenis yang rajin menanam kat sekitar rumah macam ni..hehe

    BalasPadam
  13. Bgs berbakti pd tanah.. ada hasil utk tuannya nnti

    BalasPadam
  14. wah ada pokok limau kasturi ..alhamdulillah kalau rajin tanam dapat la menikmati hasilnyer

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign