Halaman

Undangan Majlis Kawin

Asha Lya | Februari 25, 2015 | 13Komen | >
Assalamualaikum



Cerita sabtu yang lepas.
Kitaorang memenuhi undangan
majlis perkahwinan Sedara 
En.suami di Semporna.
Tahniah Ezan dan pasangan.
Moga berbahagia hingga ke Jannah Insyallah.






Selfie mesti ada.
Bila nampak pelamin 
macam nak bersanding balik :)
Tema purple.






Paginya majlis akad nikah.
Dan terus majlis bersanding.
Nampak tak gubahan hantaran warna
hijau tu. Hah itula tu yang kami gubah hihi.



Gift comel buat koleksi Almari :)






Lepas majlis kitaorang terus
gerak balik ke Kinabatangan.
Singgah ke Servay Lahad Datu beli
barang dapur sikit.
( Tempat kewajipan yang selalu di singgah ). 



Isi minyak kat Petronas dapat lagi
free gift sempena CNY. Mayb tauke diorg cina kot. 



Itula cerita cuti minggu lepas.
Minggu ni pergi kelas jahitan seperti biasa.



Wassalam

Terima Kasih

13 ulasan:

  1. salam perkenalan ezalya... selamat pengantin baru buat sahabat lya.. btw kreatif nya pndai gubah hantaran... eija ni tgn keras haha... jemput singgah blog eija yer

    #follower 1001 ^_^

    BalasPadam
  2. wah cantiknye pengntin..
    selamat pengantin baru utk pengantin! ihiks

    BalasPadam
  3. Wahh...cantik pelamin dia tu dik lya...semoga kedua pasang berbahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat..

    BalasPadam
  4. suka pegi majlis orang kawen. hehehe ^^

    BalasPadam
  5. nampak simple tapi menarik sangat pelaminnye tu..

    BalasPadam
  6. nak tengok hantaran tu dekat2..hehehe

    BalasPadam
  7. Hehehe.. Tak puas sanding lagike sis?

    BalasPadam
  8. cantiknya yang sebelah pengantin tu.. hihi

    BalasPadam
  9. Akak plak rasa nak bersanding lagi...acaner tu..

    BalasPadam
  10. musim knduri btl bulan 2 nie..

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum.. bestnya memenuhi undangan perkahwinan.. hhehheee murah rezeki awak dapat free gift ~~~

    BalasPadam
  12. Cantik gift dia bagi..btw, esok pun wanie akan pergi majlis perkahwinan kawan..^_^

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign