Halaman

Singgah Ke Ploating Pekan Semporna

Asha Lya | Februari 01, 2015 | 9Komen | >
Assalamualaikum



Selamat berhujung minggu semua.
Entri pembukaan di bulan Februari.
Pantas dan semakin pantas masa itu berlalu meninggalkan kita.



Back to story..Jumaat yang lepas
balik ke Kampung hantar MIL.
Sempat gi singgah ke Ploating Semporna yang terletak di Pekan Semporna. Siapa yang pernah datang 
ke sini suda pasti taw tempat ni.



Menjual hasil kraftangan.
Terdapat spesis ikan-ikan laut
di pelihara buat pameran pengunjung dan ada sesetengahnya
di jual kerana terdapat restoran 
di sekitarnya. Kiranya kalau nak makan
ikan fresh terus tangkap dan masak.





Antara kedai kraft yang terdapat
kat situ.




Perjalanan berhenti di sini.
Kalau masuk ke dalam lagi
ada bayaran di kenakan.






Angara spesis ikan yang terdapat di situ






Maaf tulisan Cina huhu.
Maksudnya mungkin selamat datang kot :)).






Sekejap ja ronda-ronda kat situ.
Kalau masuk ronda Sampai
ke hujung boleh nampak
Pulau-pulau tapi Lya 
tak masuk pun hihi lain kali la.
Sesaja singgah cne cuci-cuci mata



Wassalam

Terima Kasih

9 ulasan:

  1. Wow memang nampak menarik kat situ lya..hadiah cik akak dah sampai ke lya. Guna alamat suami lya

    BalasPadam
  2. uishh macam best je tempat nie.. suka tempat2 cmnie..

    BalasPadam
  3. seronok ye lepak di tepi pantai/pulau..

    menenangkan jiwa..hihi

    salam perkenalan sis .jemput ke blog nana :)

    BalasPadam
  4. floating market semporna? belum pernah ke sana lagi

    BalasPadam
  5. bila gaknya nak sampai kat sini lya

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign