Halaman

Kehadiran Kupu-Kupu

Asha Lya | Februari 08, 2015 | 18Komen | >
Assalamualaikum


Hari tu ada spesis sang kupu2
beterbangan di dalam rumah Lya
terutama kat dalam bilik tidur.
Dekat 3 hari jugala sang kupu2
ni berkeliaran kat dalam umah.




Apa ya petandanya kehadiran
makhluk comel ni 
kat umah. Ada ka pembawa rezki.
Wallahualam





Wassalam

Terima Kasih

18 ulasan:

  1. Org dlu2 ckp, org jauh nk dstg..")

    BalasPadam
  2. haa kan.. kupu2 ni bwk petanda pe ni..
    ihiks

    BalasPadam
  3. Salam singgah hujung minggu dik lya...setuju dgn pendapat Puan Wawa...selalunya kalau ada kupu-kupu masuk kat dalam rumah,menandakan ada orang jauh yang nak datang kat rumh...

    BalasPadam
  4. kalo warna putih pentanda baik..kalo hitam sebaliknya...tapi tak tau la mitos ke apa...
    kita doakan yg baik2 jerk....

    tgk tajuk tadi ingat kupu2 syurga..ihihihi

    BalasPadam
  5. Kupu-kupu shopping tu dik lya..hihi

    BalasPadam
  6. Mak wanie kata kalau ada kupu-kupu maknanya ada orang nak datang..hehe

    BalasPadam
  7. Besar nye.
    Kalau saya mmg halau ngan penyapu sebab saya geli.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kak Shikin.. kesian laaaa kekupu cantik lah.. hehehe..

      Padam
  8. hehehe katanya orang nak mai..

    kalo lipas terbang sana sini hari nak ujan.. tah la betoi ke tidak..
    tapi yg pasti kalo lipas hahaha habis barang2 yg terbang sana sini..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lawak lah Ct.
      Memang kalau lipas semua barang terbang.
      Sambil kejar dwngan spray kat tangan.

      Padam
  9. Kupu2 tak hidup lama., biasa klau sampai masa nk mati kupu2 akan cr tempat sebelum mati.kat rumah selalu gak masuk pastu sehari dua akan jumpa laa kupu2 tu mati kt mana2,.

    BalasPadam
  10. dulu mase musim kupu2 yang banyak tu kan umah ayu pon penuh kupu2..
    besar2 lak tu..

    BalasPadam
  11. orang tua2 kata ada org nak datang...x tau la betul ke tak

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign