Halaman

Peralatan Jahitan

Asha Lya | Februari 16, 2015 | 12Komen | >
Assalamualaikum

Selamat malam semua.
Kesibukan melanda, baru 
berkesempatan jenguk2 blog hihu.





Antara peralatan yang penting
dalam jahit -menjahit.
Nak memola baju, kalau tak ada
pembaris skill memang teramat
sukarnya. Kiranya ni semua peralatan
Lya baru beli baru semangat 
menjahit tu lebih banyak hihu.



Wassalam

Terima Kasih

12 ulasan:

  1. Pembaris tu memang wajib ada kan....tengok makcik selalu guna

    BalasPadam
  2. suka tengok orang pandai menjahit ni..;)

    Blog Mama Hebat

    BalasPadam
  3. COC tu pun sebahagian dari nya ke??heheh

    BalasPadam
  4. wah.. semoga berjaya menjahit pelbagai rekaan baju :) rajinnya

    jemput join Mini GA by Nina + Anies

    BalasPadam
  5. Nak belajar buat pola jugak.
    Tapi xtau bila nak pi klas mcm ni.

    BalasPadam
  6. D rumah sis JM dh ada semua peralatan jahit ni dan mesin jahit industri baru je beli tp ntah bila nk belajar menjahit

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign