Halaman

Stesen Mesin Menjahit

Asha Lya | Februari 03, 2015 | 16Komen | >
Assalamualaikum



Hampir 3 minggu suda
Lya berkursus di sini. Alhamdulillah
semuanya berjalan dengan lancar.





Ini la stesen mesin tempat
Lya menjahit. 
Seronoknya kalau ada mesin
jahit industri ni sendiri. Berangan jap hihi


Wassalam

Terima Kasih

16 ulasan:

  1. nt blh amek tempahan ni.. hihi

    BalasPadam
  2. wahh klau anis ke sabah.. anis cari kak lya ye..hihi.. :D

    BalasPadam
  3. kalau ada mesin jahit industri tu memang syok..harga riban2..kalo lya teruskan menjahit..in sha Allah dapat pakai mesin tu nanti

    BalasPadam
  4. Lya pergi kursus menjahit? waa...bagus tu,nanti boleh amek tempahan...

    BalasPadam
  5. wahh seronoknnyaa belajar menjahit :)

    BalasPadam
  6. Wahh.. tahniah... semoga terus sukses ye.. :)

    BalasPadam
  7. sudah 3 minggu? berapa lama lagi belajar menjanhit ni. Untung tau kalau pandai menjahit sendiri nanti blohe jahit baju sendiri kemudian beli mesin jahit tehn boleh ambil upah jahit baju

    BalasPadam
  8. jgn jadi seperti sis JM nih..beli mesin industri almost 3 month tapi baru guna untuk jahit langsir je sbb? sibuk menghadap blog je huhuhu

    BalasPadam
  9. mmg best klu dpt ni lya . my kakak pi usha mesin jahit tepi . bila tgk harga ... telan air liur je lah jwpnya ...

    BalasPadam
  10. alhamdulillah.. moga dipermudahkan semuanya

    BalasPadam
  11. teringin nak belajar menjahit macam lya

    BalasPadam
  12. Ohh...kursus menjahit rupanya.
    Selamat berkursus ye.

    BalasPadam
  13. Tak sabar nak hantar tempah ni kat adik lya...

    BalasPadam
  14. terbaikk...best kalau pandai menjahit

    BalasPadam
  15. Bestnye lya...
    sonok dpt blaja kan

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign