Halaman

" Marah "

Asha Lya | Februari 27, 2015 | 12Komen | >
Assalamualaikum




Salam Jumaat semua.
Sekadar renungan buat kita semua.
Manusia mana yang tak pernah marah.
Seboleh-bolehnya kita cuba kawal perasaan itu dari menguasai diri.
Insyallah.






Wassalam

Terima Kasih

12 ulasan:

  1. Salam Jumaat Asha.. bila marah, mulut laju je gerak kan.. lebih baik diam dari menuturkan kata yang bakal kita sesali kemudian :)

    BalasPadam
  2. Assaamualaikum lya, betul.. sheila pun tengah belajar kawal emosi sikit ni. hehehehe

    BalasPadam
  3. Salam jumaat dik lya...jangan selalu marah nanti cepat tua...hihi...

    BalasPadam
  4. insyaAllah..
    amin~~
    tq for reminder

    BalasPadam
  5. betul tu sis... yang penting kena bijak kawal emosi ketika marah
    http://cercitertashaqisha.blogspot.com/2015/02/rezeki-hari-jumaat.html

    BalasPadam
  6. peringatan yang bagus..marah itu api

    BalasPadam
  7. saya rasa saya makin bijak menangani rasa marah..syabbas bettteyyy!!!
    hahahah

    BalasPadam
  8. Ingatkan Lya marah kat sapa tadi..huhu.. nice sharing Lya.. :)

    BalasPadam
  9. Jangan selalu marah2..nnt cpt tua hehehe

    BalasPadam
  10. kalau berckap time mmarah srmua keluar..
    sebab tu kalau tengah marah jangan lah ajak bersembang
    whhaahha

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign