Halaman

Tugasan Pertama Design Pakaian

Asha Lya | Februari 04, 2015 | 20Komen | >
Assalamualaikum


Alhamdulillah tugasan di 
minggu ke dua yang lepas
Di kehendaki mendesign beberapa
jenis pakaian. 





Muka depan


Baju kurung modern & kebaya



Gaun malam & pakaian santai



Baju kurung asli & Blous



Ada lagi beberapa jenis
pakaian. Cukupla ini saja hhe.
Ada rupa macam tangan seorang designer tak kihkihkih.



Wassalam

Terima Kasih

20 ulasan:

  1. wah...ada bakat designer la Lya..all the best..

    BalasPadam
  2. perghhh.... akak kalau dapat lukis orang tu pun dah boleh lompat tinggi dah Asha haha. Terer giler .... boleh ajar anak-anak akak melukis ni :)

    BalasPadam
  3. hadehh anis tangan keras.. org lidi je anis reti lukis..sedihh... T__T

    BalasPadam
  4. nk tempah gaun ala ala cinderela satu! hihik..

    ade bakat lya ni..

    BalasPadam
  5. lya, macam mana nak mohon giatmara ni ya?

    BalasPadam
  6. Wahhh...mmg berbakat ni Lya...ada seni dan kreatif..in sha Allah jika rajin boleh buka butik lepas ni idak pun boleh buka kelas menjahit :-)

    BalasPadam
  7. memang berbakat nih..best nya pandai menjahit..:)

    BalasPadam
  8. Cantiknyer sis..

    BalasPadam
  9. wahh..sgt berbakat.c.anteknya lya..

    BalasPadam
  10. Wow ada bakat terpendam rupanya lya nie..cantik sgt la lya..=D

    BalasPadam
  11. ada bakat melakar ni ... klu sis mmg x menjadi ... teruskan usaha n semoga berjaya .

    BalasPadam
  12. Salam singgah pagi dik lya..wahh...pandainya dik lya melakar...cantik2...

    BalasPadam
  13. wah..pandainya lya lukis..kalau akak lukis tak tau jadi ape..hehe

    BalasPadam
  14. hebat la.. mmg tangan kreatif Lya nie..

    BalasPadam
  15. Wah...pandainya...Lya ni mesti otak kanan...romantik

    BalasPadam
  16. wahhh lya yang lukis semua nie..
    hebattt....
    cantek2
    ayu dah xpandai dah nak melukis2 ni
    dulu ade impian jugak nak jadi fesyen designer tauu

    BalasPadam
  17. akk yang lukis semua ni ke..pandainyaa

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign