Halaman

Melakar Pola Pakaian

Asha Lya | Februari 13, 2015 | 18Komen | >
Assalamualaikum

Nampak macam mudah
tapi sebenarnya perlu
ketelitian semasa membuat pola
pakaian. Semua ukuran
mesti di ambil dengan tepat.
Silap ukuran rosakla kain.




Ini contoh pola pakaian.
Seronok bila dah dapat tahu
bab ukur mengukur ni. 
Boleh suda buat baju blous sendiri
lepas ni :)).



Wassalam

Terima Kasih

18 ulasan:

  1. oooh mai complicatednyaaa hahaha buat maxi skirt pun x lepas

    BalasPadam
  2. btl tu lya..
    tgk mcm senang..
    ni baru bab memola
    blm bab menggunting lg tau

    BalasPadam
  3. Salam singgah petang dik lya...wahh...dah ada kemahiran dalam bab memola pakaian....bestnya dik lya...

    BalasPadam
  4. buat kan baju untuk saya satu..heheh

    BalasPadam
  5. boleh buat bju utk tasha x? hehee good luck sis
    http://cercitertashaqisha.blogspot.com/2015/02/kembalikan-keceriaan.html

    BalasPadam
  6. tgk pola je dh pening.. hihik

    BalasPadam
  7. lepas ni banyaklah koleksi baju lya dngan buatan sendiri kan..

    BalasPadam
  8. Ngadap koding bolehlah.. Kalau pola ni pening kathy..hehehe.

    BalasPadam
  9. Bestnya... tgh nk bljr juga ni...

    BalasPadam
  10. Bestnya... tgh nk bljr juga ni...

    BalasPadam
  11. boleh buat blouse sndiri dah?waahh...bestnyaa...pilih kain buat sendiri... ^_^

    BalasPadam
  12. senangla lepas ni buat baju sendiri

    BalasPadam
  13. Ilmu yg bermanfaat utk diri sendiri & keluarga juga ni kan... menarik.. :)

    BalasPadam
  14. kalo minat...mudah menjadi bajunya

    BalasPadam
  15. xsabar nk tgk blaus lya tu. hehe

    BalasPadam
  16. Berapa bayaran kelas,sis?
    Teringin nak buat blouse sendiri juga.
    Apa pilihan kelas yang kita boleh ikuti?
    Kelas ada weken ke?
    Ni join kelas kat mana?

    BalasPadam
  17. Dh boleh ambil upah buat blouse lah lepas nih

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign