Halaman

Nuffnang : Update Servay

Asha Lya | Februari 14, 2015 | 17Komen | >
Assalamualaikum


Selamat berhujung minggu semua.
Kesian kat nuffnang Lya
baru berkesempatan nak
Update servay hihu. Iklan pun macam
segan ja nak menyinggah.
Tak pe la ada juga rezki tu kan 
Insyallah. 





Walau begitu aq tetap
setia denganmu wahai nuffnang.





Star tak full. It's ok hhehe.
Dulu orang sibuk pasang nuffnang
kita pun sibuk juga nak ikut.Beriklan sekadar untuk suka2 ja.
Setakat ni Alhamdulillah walau tak
banyak, ada juga tabung nuffnang
terisi. Tq semua yang sudi menyinggah.
Lobiuu :)).



Wassalam


Terima Kasih

17 ulasan:

  1. nt ade rezeki la 2..
    masyuk je.. hehe..

    insyaAllah..

    BalasPadam
  2. X pe.. slowly eh....kena rajin update..dan follow kawan2...

    BalasPadam
  3. Kathy pun star tak penuh jg sis..

    BalasPadam
  4. Sama lah.. Mieya pon baru berkesempatan nak update blog and survey Nuffnang. Kalau nak kira sibuk, sampai ke tahun depan tak berhupdate lah gamaknya

    BalasPadam
  5. Ha..a.. nuffnang dh x meriah sgt dh..

    BalasPadam
  6. Star N pun tak penuh juga.. Sama lah kita.. Tp yg tgh tu penuh.. Congrate

    BalasPadam
  7. saya pun lama dah tak survey..malas la..hhahah

    BalasPadam
  8. inshaAllah bertambah tabung tu nanti :)

    BalasPadam
  9. ok lah tu lya,ad juga yang penuh tu..hehe...

    BalasPadam
  10. samalh macam nad dulu..jangan risau rajin update..dptkn banyak pegeview..nantia dela tu

    BalasPadam
  11. Semoga sentiasa dimurahkan rezeki... aamiin.. :)

    BalasPadam
  12. ALHAMDULILLAH KECIK ATAU BESAR NILAINYE TETAP ADA KAN..

    BalasPadam
  13. anis lame dh xcek nuffnang..huhu

    BalasPadam
  14. masuk juga nuff walaupun sikit.. hehee
    tahniah :)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign