Halaman

Acuan Koler

Asha Lya | April 30, 2015 | 12Komen | >
Assalamualaikum


Akhirnya barang yang di tunggu suda
nyampai. Acuan koler pelbagai saiz.
Akan lebih memudahkan tugas nak
membuar koler baju.





Acuan yang di datangkan dengan
pelbagai jenis dan saiznya.
Acuan koler kemeja, koler baju melayu, koler blaus, koler baju kurung.
Tq la ya cipta benda ni.



Wassalam

Terima Kasih

12 ulasan:

  1. sis share lah kat mn beli.bape RM? ape2 brg jahit share lah ngn sy.hihi

    BalasPadam
  2. eh ada ye jual acuannnya..menarik ni

    BalasPadam
  3. ada ye benda macam ni..baru tahu..cemana nak guna tu ?/

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum lya, ohh ada acuan ehh. mak sheila buat sndiri acuan dia hahahha

    BalasPadam
  5. Wah.. Makin rancak la menjahit..

    BalasPadam
  6. Bagus tu.. memudahkan kerja.. :)

    BalasPadam
  7. Wah makin lama makin maju Lya ya..Semoga terus berjaya di masa akan datang Lya

    BalasPadam
  8. wat baju mcm wat kuih ade acuan.. hihi

    BalasPadam
  9. wahh baju melayu pon ade ea
    sllu org dok pos acuan baju kurung je
    hehehe bestnye lya
    ayu sgt sgt sgt jeles tauuu

    BalasPadam
  10. wah,, ada acuan ni lagi mudah la kerja..

    bagus ye sapa yang cipta benda ni

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign