Halaman

Bil Elektrik Pun Berubah

Asha Lya | April 07, 2015 | 10Komen | >
Assalamualaikum


Bil Elektrik yang dulunya pendek 
dan lebar kini dah makin memanjang.






GST bagi penggunaan domestik 300kwh 
dan ke atas bagi tempoh minima 28 hari. Ke bawah pulak tidak di kenakan. Syukur alhamdulillah tak kena pun sebab bil x sampai 20 hinggit.
Memang hadkan penggunaan Elektrik. Melainkan peti sejuk harusla di on 24 jam kan kan. 



Jom bersama menjimatkan tenaga Elektrik.




Wassalam

Terima Kasih

10 ulasan:

  1. mcm mana ceritanya kak lya.. zu xbrp faham? :)

    BalasPadam
  2. macam² dah sekarang ni kan sejak ada GST...semalam nak berbelanja pun pening kepala...hehehe

    BalasPadam
  3. mcm slim bil letrik.. ekeke..

    same mcm bil letrik ezy gak.. xkene byr sbb bwh 20hengget.. mmg sgt2 hadkan pnggunaan letrik kat umh.. xnk membazir..

    BalasPadam
  4. mcm = makin..

    typo plak.. haha

    BalasPadam
  5. Jom berjimat..lagi berjimat lagi tercekik je rasa..hahahah

    BalasPadam
  6. Ingat manusia saja yg boleh buat perubahan, bil elektrik pun boleh!!! Hahaha

    BalasPadam
  7. GST dan rakyat.. tak mungkin dipisahkan..

    BalasPadam
  8. hahah xtgk lagi bil yang baru nie

    BalasPadam
  9. Kita pun sama..dah mula jimatkan penggunaan elektrik sekarang.mana tempat ak mau guna tak buka..lampu pun tepat jam 10 dah off.Cas hanset pun dekat opis jer sekarang..hehehe

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign