Halaman

BerNJoi

Asha Lya | April 28, 2015 | 8Komen | >
Assalamualaikum




Akhirnya antenna TV suda betukar 
ke Njoi. Alhamdulillah tak la suda 
bergaduh dengan antena TV tu asyik tengok rancangan TV kabur ja hhaha.






Dulu berantena dan Kini berNjoi







Dulu dan kini



Ok la biarpun tak da banyak siaran tapi
bolehla jimat tak payah fikir bayar bil bulanan. 



Wassalam





Terima Kasih

8 ulasan:

  1. njoi pon ok.. jnji blh tgk tv..
    =)

    BalasPadam
  2. apakah kelebihan njoi ni sis..cer citer sikit..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kathy kurang faham sikit sebab tak biasa. kat rumah cuma pakai antena biasa je,xda astro atau njoi..tu yg xfaham..hehehehe..

      Padam
  3. siaran apa yang ada ye?berapa siaran semuanya?

    BalasPadam
  4. nanti lya bg details psl njoi ni mana la tau murah n bgus..sbb sha pun nak psang juga dkt rumah..xda siaran tv kesian haha..njoi ni ada tv3 juga ka?

    BalasPadam
  5. ahaks...mmg Njoi lah lepas ni

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign