Halaman

Hasil Kerja - Baju Kurung Moden

Asha Lya | April 06, 2015 | 12Komen | >
Assalamualaikum




Secebis coretan di blog buat kenangan.
Hasil kerja tangan Lya di Giatmara sehelai baju kurung moden. Amacam ok tak..dah boleh ambik tempahan ka hhehe.






Misi nak cari kain buat baju raya.
Warna tema dah ada. Kainnya saja yang belum ada. Insyallah raya kali ni merasa baju yang Lya buat sendiri.
Begitu juga untuk Baju melayu suami.




Wassalam

Terima Kasih

12 ulasan:

  1. Ok tu...dah boleh ambik tempahan dah..tapi Lya jauh pulak,,macam mana nak ambik tempahan kan.huhu..Good Luck

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Wah..Cantik..Seronoknya bile dh teror mnjahit ni..huhu

    BalasPadam
  4. Menarik & cantik.. tahniah Lya.. :)

    BalasPadam
  5. untung nie kalau pandai menjahit sendiri...
    cik akak ambik yang pasang siap je..hihi

    BalasPadam
  6. senang la nanti boleh jahit baju sendiri..
    =)

    BalasPadam
  7. cantik dah ni..ni baju siapa??

    BalasPadam
  8. senanglah kan lya bila dah tau menjahit ni..dah jimatkan duit untuk upahan baju raya

    BalasPadam
  9. tahniah lya
    pasni jahit baju sendiri lah buat raya

    BalasPadam
  10. Wah seronok la lya ..pasni boleh la buat baju raya

    BalasPadam
  11. canteknya hasil baju tu..ingatkan blaus mula-mula..comel..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign