Halaman

Nikmati Keropok Gunting Homemade

Asha Lya | April 05, 2015 | 8Komen | >
Assalamualaikum



Keropok yang Lya buat sendiri.
Bahannya macam nak buat kulit karipap. Sekejap ja nak membuatnya dah siap boleh di makan.







Keropok sedia untuk di buat kudapan
walau di mana berada hihi.






Lepas dah siap goreng Lya gaul dengan 
dua perisa rempah balado 
n bumbu cheese.
Yang pasti rasanya sangatla sedapppp.
Sekian cerita petang nak sambung menjait lagi.




Wassalam

Terima Kasih

8 ulasan:

  1. pos ke sini sikit lya..
    nk merasa keropok yg lya buat.. hehe

    BalasPadam
  2. Ala mana resepinya...
    kudap2 buat sndiri ni lg sedap dr yang beli..
    lgpon boleh jamin kebersihan

    BalasPadam
  3. alahai..sedap tu. Jajan sambil tengok tv

    BalasPadam
  4. bole dijual tuuuu... hehee :)

    BalasPadam
  5. ni kruk krak depan tv, sedap ni..

    BalasPadam
  6. Lama tak makan keropok gunting ni.. last waktu raya aidilfitri dahulu.. :D

    BalasPadam
  7. yang cheese tu sedap lya..akak suka sangat...cuma takde masa je nak buat..huhu

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign