Halaman

Sarapan Pagi Kuih Keria

Asha Lya | April 29, 2015 | 14Komen | >
Assalamualaikum


Entri Rabu yang pendek.
Ehh selalunya kalau Lya menaip entri
selalunya memang pendek2 pun kan.
Tak pernahla panjang memanjang.
Lya tak pandai karang mgarang sangat hihu.







Sarapan pagi kuih keria my homemade.
Banyak stok ubi keledek.
Buat bubur suda, di rebus suda, di goreng suda, buat kuih pun suda.
Nak buat apa lagi dengan ubi keledek ni ya...




Wassallam

Terima Kasih

14 ulasan:

  1. pernah buat sekali dulu. leceh tang nak buat gula tuh je kan. tapi kuih nih sangat sedap.

    BalasPadam
  2. sedap tuh.. nak skit.. hehehe..

    BalasPadam
  3. macam-macam menu dah cuba ye..keria memang sedap..suka makan yang banyak keledeknya

    BalasPadam
  4. kuih ni termasuk dlm carta kuih2 kegemaran sejak dulu sampai skrg.. =)

    BalasPadam
  5. Sedap kuih ni, tapi kadang2 beli liat tepung lebih. Tu yang tak bestnya.

    BalasPadam
  6. rajinnya dia masak2..oh sha baru tau nama kuih ni kuih keria hahaha..

    BalasPadam
  7. rajinnya.juallah online.mana tau, boleh jadi jutawan keria

    http://kucenmaster.blogspot.com/

    BalasPadam
  8. Mummy rajin buat ni tiap Kali buat mesti jadi 2jenis...mummy dgn keria,Cikna pulak cek mek molek....;-)

    BalasPadam
  9. Wah rajin Lya masak hehehe...Sedap nyer kuih keria..

    BalasPadam
  10. sedap
    ayu pon suke nie
    fav gak klau kat kantin jual mesti beli pnya

    BalasPadam
  11. tadi baru mkn tp byk teung dari keledek..so keras lah...lebih sedap jika buat sendiri

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign