Halaman

Nak Seringgit

Asha Lya | April 03, 2015 | 7Komen | >
Assalamualaikum


Salam Jumaat semua.
Alhamdulillah hari ni cuti yehuu.
Tak ada pergi ke mana2, berehat kat umah ja sesambil tu menjahit hhaha.



Coretan buat kenangan di blog kesayangan. Lya pengumpul tegar wang seringgit2. Jadi hobi suda, hasil di kumpul2 bila dah banyak bolehla simpan kat ASB.






Selamat suda di Bank In kan.
Nak kumpul lagi.




Wassalam


Terima Kasih

7 ulasan:

  1. Ada jugak hobi kumpul duit RM 1 yer..ingatkan duit syiling jew yang ada..
    Anyway...nak jadikan hobi kite jugaklah macam ni

    BalasPadam
  2. saye plak suke kumpol duit syiling.. hehe

    BalasPadam
  3. hebat hobi ni..

    BalasPadam
  4. Byk dh tue lya.. Sikit2 lama2 jadi bukit...hehehe

    BalasPadam
  5. kalau nina suka kumpul duit syiling emas tu. hehe

    BalasPadam
  6. wuaaaah.. dah tinggi tu koleksi..
    bagus gak kan.. kalo singgit rasa macam tak terbeban sangat nak nyimpan..

    BalasPadam
  7. Hehe kumpul2 simpan kt bank ..bgus tu lya simpanan utk masa akn dtg

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign