Halaman

Gaun Kanak-Kanak

Asha Lya | April 10, 2015 | 17Komen | >
Assalamualaikum




Salam Jumaat semua.
Berkaitan dengan entri yang lepas Lya ada memuatnaik
kepingan kain yang dah di potong.
Maka inila hasilnya.







Sehelai gaun kanak2 yang comel.
Model patung giatmara.



Hasil kerja tangan Lya.
Pengajar kata klau Lya ada anak nanti bolehla buatkan baju sendiri hhehe.




Wassalam

Terima Kasih

17 ulasan:

  1. qute sgt Lya...
    Nanti boleh buat berniaga online ni...hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. setuju setuju, boleh jual ni ^_^

      Padam
    2. setuju setuju, boleh jual ni ^_^

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  2. Salam singgah pagi dik lya.....wahhh...comelnya gaun kanak2 tu....

    BalasPadam
  3. alaaa..comelnyaaaa..berseni..

    BalasPadam
  4. comelnya gaun tu lya..kalau letak manik2 sikit pun lebih meriah kan...wah..dah banyak benda lya dah buat ni...thumbs up!!

    BalasPadam
  5. Wah...Tahniah...Cantik...Sy dh lama x jahit dress Qaisara...huhu

    BalasPadam
  6. memang tangan Lya ni mejadi sungguh la...
    kalau syaa memang entah jadi perca kain je la..
    Boleh buat jual nih.bila nak buat jubha budak2 pulak?/
    susah nak cari orang jual jubah budak2,..

    BalasPadam
  7. Assalam, comel gaun yg Lya buat tu.. boleh jual sudah ni :)

    BalasPadam
  8. Dulu arwah mak pun selalu buat baju utk anak2 dia ni.. sampai besar anak dia simpan.
    Cik Lya patut cuba buat utk anak pulak, inshaAllah sampai ke besar mereka ingat dlm ingatan yang luar biasa.. ^_^

    BalasPadam
  9. uuuuish cantik tu.. boleh jual kot.. up dalam instagram ke kan..

    BalasPadam
  10. comel.. ada ank perempuan mmg selalu la jadi model nanti untuk hasil jahitan lya..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign