Halaman

Botol Coca-Cola

Asha Lya | Oktober 24, 2013 | 13Komen | >
Assalamualaikum

Pernah lagi tak korang jumpa
botol minuman macam nie
zaman sekarang.
Kalu dulu2 memang banyak jual kan.

Lya terkejut nie sebab udah
lama tak nampak botol macam nie.
Rupanya masih wujud lagi.
Just tengok ja, tapi tak plak merasa.
Kita minum air kelapa kat belakang tu ja.

 Botol cola oldskool
nie Lya jumpa time makan
kat warung pasar malam kat KK.
P/S Mood teruja :D


Terima Kasih

13 ulasan:

  1. aahh botol tahun 1990 dlu..tutup nye ceper je..tutupnye jugak la boleh buat mainan dulu ehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah betul la tu..men tutup botol ;)

      Padam
  2. dulu-dulu selalu main tudung botol nie....

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah sis masih ada lagi plak nie botol sekarang ;)

      Padam
  3. akak tak minum air coca cola.. botol jenis maqcam ni tahun 1990-aqn dulu kan.. masih ada lagi sekarang ya.. akak singgah isi tabung2.. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya kak masih ada lagi plak..terkejut nie :)

      Padam
  4. ia2 je minum air kepala..pandai dia ngelak..ehhe gurau je :)

    BalasPadam
  5. kalau kat thailand memang berlambak2 ni... heee...senang jer nak jumpa botol coca cola...tapi kat sini pun ada lagi jugak tau... warong2 yang macam old skool sikit masih ada jual lagi...

    BalasPadam
  6. haah la..lama dah xnmpak botol tu..

    BalasPadam
  7. ha ah laaa... mama tak jumpa lagi botol ni..eh! ada lagi rupanya..

    BalasPadam
  8. mmg jrang dh jumpa =) tp kalau jumpa cnfirm ambil simpan..rare ni..pakniL ada koleksi botol coca cola ni..

    BalasPadam
  9. last jumpa botol ni mase skolah rendah...masih wujud ek botol ni

    BalasPadam
  10. wahhh.!! serius lamaaa gile eiqa x tengok botol gini..
    Dulu selalu mintak ais dengan air niee :D

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign