Halaman

c Kampung Cat

Asha Lya | Oktober 08, 2013 | 13Komen | >
Assalamualaikum semua..

Nie la kucing Lya kat kampung
Kebanyakan mesti berbulu kuning.

c kembar  macam taw2 ja kena tangkap gambar

Tidur pun berpelukan

Asal tidur mesti bersama
 
 
Lya suka tengok kucing tidur & main kejar-kejar
Comel nie..memang peminat kucing
tapi ada kampung cat ja hehe
tu ja yang termampu.


 





Terima Kasih

13 ulasan:

  1. akak tak boleh dekat sangat dengan kucing..akak alahan bulu kucing sis...

    BalasPadam
  2. hehe kat rumah saya pun ada banyak kucing.kaler org ada 2..kaler hitam ada 4..kaler campur2 ada 6 :D

    BalasPadam
  3. comel je tengok telatah kucing2 ni.

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum asha. alahaii comelnya kampung cat awak.. memang kembar ekk? kalau suami sheila dapat ni, mau ajak tdo bersama kucing. heeeeeee

    BalasPadam
  5. suka bulu kucing y ada line putih cmtu..

    BalasPadam
  6. Elok pulak tido sama2...kucing kak ina pun kucing kg aje..senang jaga :)

    BalasPadam
  7. pndai jga..mmg comel kucing ni =) dlu pnh bela..tp warna mcm xpnh lg ada..

    BalasPadam
  8. jie tgk je org lain bela kucing..haha

    BalasPadam
  9. amboi.. amboi meowww... comelnya ..

    BalasPadam
  10. alahai.. cumeynyeee.. cute mute lah!! macam twin!

    BalasPadam
  11. Kat kampung Mieya ada jugak kucing kembar. Tapi tak sebulu, asal berjumpa mesti bercakaran. So end up, terpaksa asingkan

    BalasPadam
  12. atotoo..comeynye meow..kt rumah sy pon ada byk kucing..huhu..

    BalasPadam
  13. alo3... comei2 nye.. geram tgk..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign