Halaman

Rahmat Hujan Di Hari Jumaat

Asha Lya | Oktober 11, 2013 | 7Komen | >
Assalamualaikum & Salam Jumaat semua

Hari nie bumi Sabah di limpahi rahmat hujan yang turun 
adakala sekejap lebat, sekejap perlahan & sekejap berhenti.
 Syukur sangat pemberian dari yang Maha Esa.
 
 
Kat dalam ofice nie tak pakai ekon pun tak apa2.
Sejuk sangat.Tersangat sedap nie kalau nak buat lombong emas hehehe.
 
So cuaca di tempat korang plak macam mana ??
 Mudahan baik-baik hendaknya.

Wassalam


Terima Kasih

7 ulasan:

  1. wsalam nice blog colourful :)

    BalasPadam
  2. Asha...bahaya sejuk2 ni peyut lapo aje..takut punah diet kak ina..he he..

    BalasPadam
  3. kat swak pun ujan jugak
    sejuk..beznye bila ujan

    BalasPadam
  4. ho2.,. sana pun ujan yea.. kat kl ni pun ujan dari tengahari ke kul 3 tadi..

    BalasPadam
  5. kat terengganu nie panas sangat Asha...skung sanggup balik fakulti semata2 nak air-cond hehe:) buat kerja2 sikit..

    BalasPadam
  6. kat sini hujan juga dear :)

    hebat kemain lagi..tapi tak lama lah..hihi

    BalasPadam
  7. kat kota cuaca tak menentu sis...

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign