Halaman

Jalan-Jalan ke Pekan Sipitang

Asha Lya | Oktober 17, 2013 | 17Komen | >
Assalamualaikum & apa khabar..

Awal bulan yang lepas Lya dgn En.Tunang
da pergi jalan-jalan kat pekan sipitang.
Pekan nie terletak 30km dari kampung Lya.

Kalau nak pergi Brunei or Lawas Sarawak
akan lalu pekan nie.

Nie antara pic yang sempat kami ambik.
Kat belakang nie Laut

Pemandangan sekitar laut
Tempat nak tenangkan fikiran elok sangat tempat nie.
Sejuk dengan udara laut

Pekan sipitang.Tangkap pic dari jeti

Tekun betul orang nie memancing dekat jeti

Jeti 

Okla nie sja pic yang sempat kami ambik.
Kalau time hujung-hujung tahun
pekan nie musim buah-buahan.
Macam-macam jenis buahan tempatan jual kat cne.
Daaaaa

Wassalam




Terima Kasih

17 ulasan:

  1. dah lama akak tak pergi tepi laut.. segarnya udaranya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. laut dgn kita tak boleh dipisahkan ;)

      Padam
    2. best la dapat mandi laut hari-hari..

      Padam
  2. bestnye lya..bila lah agaknya wanie dapat ke sana...

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah akan samapi juga tu nanti ;)

      Padam
  3. dah lama tak sampi sana...blogwalking.

    BalasPadam
  4. wah..seronoknya kalau dpt memancing...

    BalasPadam
  5. Macam sejuk aje kat situ ye Lya..

    BalasPadam
  6. seronok kalau sekali sekala ambil angin laut..sejuk je kan..:)

    BalasPadam
  7. dekat Sarawak ya ni...best nya..

    BalasPadam
  8. dulu pernah tgl sipitang dlm 3 bulan gakla.. tp x pernah pegi sini haha...

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum asha. wahh bestnya. teringin nak tengok laut...

    BalasPadam
  10. wah, bestnya .. cantik permandangan tu..

    BalasPadam
  11. cantik la persisir beach tu asha
    ala2 korea dah tengok..hikhik
    yumida isi tabung Nuffnang sini - ford - selamat menabung :)

    BalasPadam
  12. wahhhhh... sweetnya tempat ni...

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign