Halaman

Dan Sebenarnya

Asha Lya | Oktober 29, 2013 | 22Komen | >
Assalamualaikum & Salam Selasa

 
 Gambar Hiasan Mr.gugle

Kekadang kita tak sedar apa yang kita
lakukan betul atau tidak.

Kekadang kita salahkan  orang lain
padahal terang-terang sebenarnya kita yang salah.
 
Kekadang kita lupa dan alpha tentang sesuatu
perkara.

Kekadang kita perlu terima nasihat & pandangan 
orang lain.

Dan sebenarnya kita semua tidak sempurna
& banyak kekurangan...
So belajar dari kesilapan.
 
P/S: Peringatan untuk diri sendiri juga  :)


Terima Kasih

22 ulasan:

  1. terima kasih kerana mengingatkan.. kita hidup saling lengkap melengkapi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah sis..kekadang kita tak sedar apa yang kita buat kan sis.

      Padam
  2. time kasih..mengingatkan TB juga ;)

    BalasPadam
  3. thanks jugak ingatkan akak dik,..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya sis hehe..peringatan untuk kita semua :)

      Padam
  4. sama-sama la kita ingat mengingati :)

    BalasPadam
  5. betol 2 peringatan utk diri sdnri juga..kita ni sbgai manusia mmg kena bnyak belajar..

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah fais..selagi masih hidup selagi tula kita kena banyak belajar kan ;)

      Padam
  6. yupp. manusia memang tak sempurna.. Allah maha mengetahui disebalik setiap kejadian :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya sis...tak ada manusia yang sempurna di dunia nie kan.

      Padam
  7. hii dear..ble send detail kat fb...thnks sudi sponsor

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah da kita send kat fb..fb kita sweet cool ;)

      Padam
  8. betul tu lya...kadang kita tak sedar kita yang salah dan ayik salahkan orang laen...nobody's perfect !

    BalasPadam
    Balasan
    1. yakan dik an..kekadang nak kita ja yang betul kan :)

      Padam
  9. Kak ina sebenarnya tak kisah kalau ditegur cumanya kalau teguran tu umpama menghina, kak ina rasa sedih sangat2... apapun kak ina suka lagu Dan Sebenarnya..he he..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe haah betul tu kak ina..kalau teguran yang menyakitkan tu boleh mendatangkan amarah hehe

      Padam
  10. bagus entry macam nie sebab kekadang kita mudah lupa..dan kekadang orang juga lupa yang kita bukan sempurna...

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  11. Totally agreed!! Belajar dari kesilapan akan lebih mematangkan kita sebenarnya..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign