Halaman

Bila Ke Laut

Asha Lya | November 28, 2014 | 16Komen | >
 
Assalamualaikum
 
 
Bercanda di persisiran laut.
Hhaha boleh plak kan.
Cerita minggu lepas, ke laut lagi kita.
Buang boring katanya.. Jom ke laut
 
 
 
Bila waktu pagi air laut cetek sangat
Kelihatan batu2 karang.




En.suami dah jauh ke depan di tengah2 laut. Sikit lagi nak sampai ke pulau.
Air memang cetek sangat.






Bagaikan diri ku tapak sulaiman.
Hhaha ni hasil tangkapan kami
Yang warna oren jenis yang beracun.
Yang warna biru tu tak beracun.
Teruja nampak secara dekat.



Siap enteprem ko hhaha



Penat berjalan di lautan,
Tekak haus jom cari air kelapa.
En.suami kat atas



Enterprem harus ada dengan buah kelapa



Dapat juga merasai hasil bumi.
Kelapa fresh..sekian cerita hujung minggu.


Wassalam

Terima Kasih

16 ulasan:

  1. bestnya.. tengok laut indah sekali..
    Mama Niza

    BalasPadam
  2. laut yang membiru..tenang je rasa..
    saya tak pernah tengok tapak sulaiman real tau..

    BalasPadam
  3. Perkongsian yang baik, I like visit to the beach...

    BalasPadam
  4. suka laut jugak! pandai suami Lya panjat pokok kelapa..tak gayat ke?

    BalasPadam
  5. Wah...Bestnye tengok... Starfish tu...Huhu...

    BalasPadam
  6. best nye!! dpt lihat n sentuh tapak sulaiman tu yg teruja sngt2 tauu =)

    BalasPadam
  7. Wah..best sgt..kat laut mana ni sis?

    BalasPadam
  8. Ni kat belah mana Lya? Cantik tapak sulaiman tu

    BalasPadam
  9. wah, tak pernah nampak tapak sulaiman macam gitu

    BalasPadam
  10. bestnya dapat tgok tapak sulaiman siap pegang lg hehe...

    BalasPadam
  11. subhanallah...jernih ek airnya...

    BalasPadam
  12. Bestnya tengok tapak sulaiman tu...

    BalasPadam
  13. Seronoknyerr tengok laut ...Ala ada tapak sulaiman la cantiknyerr ..Subhanallah ..

    BalasPadam
  14. Ehh ayu pon ikott teruja la lya... xpnh tgk tapak sulaiman.. xtau pon ade yg beracun.. iskkk

    BalasPadam
  15. tapak sulaiman ade yg beracun eh.. hihi... tapi cantik yg oren tu.. huhu...

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign