Halaman

Day 11: Smile

Asha Lya | November 12, 2014 | 15Komen | >
Assalamualaikum



Senyum seindah suria yang membawa cahaya. Hhaha cabaran ni dah terlangkah selangkah hhaha. Boleh plak kesilapan teknikal. Tak apa tetap diteruskan.



Cabaran me 11, Ok senyumla, Lya kalau senyum macam ni la jarang sekali gigi kelihatan. Dah terbiasa dan jadi kebiasaan hihihi.




Senyum tak perlu nak kata apa2


Wassalam

Terima Kasih

15 ulasan:

  1. Manisnyee senyuman akak. Hihi.

    BalasPadam
  2. comey n manissss sgt...
    lya snyum mmg jenis x nmpk gigi

    BalasPadam
  3. alalalala manisnyaaaa akak lyaa nii :)

    BalasPadam
  4. alalalala manisnyaaaa akak lyaa nii :)

    BalasPadam
  5. Senyum.. Cukup hanya Allah yg tahu bertapa deritanya kita.. :')

    BalasPadam
  6. senyum itu sedekah..siapa yang tak comel bila senyum kan..

    BalasPadam
  7. Tak kisah la nak senyum mana pon Lya janji kita dah senyum kan kan kan ..Senyum itu sedekah .......

    BalasPadam
  8. Senyum seindah suria yang membawa cahya.. senyum lah dari hati duniamu berseri *sambil taip sambil nyanyi* hehe

    BalasPadam
  9. Oo klau ayu senyum sllu je nampak gigi....klau tak nmpk gigi tu nampk cm xikhlas je muke ayu nie... heheheh

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign