Halaman

Bunga

Asha Lya | November 22, 2014 | 26Komen | >
Assalamualaikum


Selamat berhujung minggu semua.
Lya ni bukanla peminat bunga sangat.
Tapi bila lya pandang bunga hidup hijau subur dan cantik rasa tenang je bila pandang. Ada daya tarikan tersendiri. Itu bagi pendapat Lya la.





Bunga ros, Bunga kertas




Ini semua hasil tanaman MIL.
Hobinya. 


Wassalam


Terima Kasih

26 ulasan:

  1. kalau yg reti menilai mmg akan suka :)

    BalasPadam
  2. mudah2an hobi MIL lya akan terjangkit ke lya....^_^

    BalasPadam
  3. Wahh.. bunga penyeri laman.. :)

    BalasPadam
  4. Tenang tengok. Sedap mata memandang.. :)

    BalasPadam
  5. Rajin ye mil menanam..minat kan

    BalasPadam
  6. Saay suka bunga tapi nak menanam dan menjaga tu memerlukan kekuatan yang sangat tinggi...kikiki

    BalasPadam
  7. akak suka ros!!! kat umh pun ada tanam jugak.. =D

    BalasPadam
  8. penyeri laman..

    lya suka pokok hiasan hijau..
    mama lya pon suka tanam bunga..

    BalasPadam
  9. Asalam ..wah tanam bunga tu mesti ikhlas dan senang hati baru bunga puntumbuh subaur,,hehhe

    BalasPadam
  10. Asalam ..wah tanam bunga tu mesti ikhlas dan senang hati baru bunga puntumbuh subaur,,hehhe

    BalasPadam
  11. Asalam ..ada berbagai bunga juga ya di tanam..bagus

    BalasPadam
  12. Penyeri tu..hehe..ma mom pon suke bunge...

    BalasPadam
  13. saya pun suka bunga, tapi selalu tanam tdk jadi hehe

    BalasPadam
  14. org perempuan kalau tak minat bunge tak sah.. hehe

    BalasPadam
  15. Sama la MIL ngan mak Kak Lya mmg suka bertanam jugak ..macam2 bunga yang ada...

    BalasPadam
  16. Kalau kat umah Kak Lya ni ..En Hubby yang dyk suka tanam bunga ..macam2 yang ditanam kat luar rumah ..

    BalasPadam
  17. Untung la rumah ada halaman boleh tanam macam2 :D

    BalasPadam
  18. rajin sungguh ya...bak kata org... tangan sejuk... sbb tu menjadi je

    BalasPadam
  19. Sy dulu suka juga tanm dan jaga bunga... Skrg ni nk jaga pokok serai pun berkira masa... Hehe

    BalasPadam
  20. akak suka juga tanam bunga tapi kadang tak sempat nak jaga...hehe...

    BalasPadam
  21. Ayu xsuke bunga.. dan xpndai jaga bunga... nk tgk bunga pon xtaw

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign