Halaman

Part 1: Memotong Kain

Asha Lya | November 19, 2014 | 21Komen | >
Assalamualaikum



Duduk kat kg ni bukan sesaja, ada benda baru yang lya belajar.
Hahhh
Bab mengukur dan memotong kain lya masih proses belajar. Kalau bab menjahit tu boleh la.






Tugasan pertama kena ukur badan dan memotong kain. Kita tengok apa kejadiannya nanti hihi. Ini stail baju kurung moden.



Wassalam

Terima Kasih

21 ulasan:

  1. Belajar jahit ni banyak kelebihan... gudluck lya!

    BalasPadam
  2. bestnya lya ada bakat mjahit..sy bljr jahit guna mesin pun xpndai =(huhu.

    BalasPadam
  3. aSSALAMMUALAIKUM kak Lya..
    wahhhhh..dah lame ni x blogwalking..cntik la header kak lya.. sweet meh ..hehe...

    BalasPadam
  4. bagus Lya.. lepas nie boleh ambil upah menjahit..

    BalasPadam
  5. usaha yang bagus lya..tidak duduk rumah saja2 kan..hilang bosan tu..sekurang2nya ada hasil walaupun duduk rumah..akak sokong tu..sebab akak pon bukan suka duduk diam saja kalau kat rumah..

    BalasPadam
  6. hihi..gud luck lya..
    untung sgt pndai jahir baju sndri.. byk jimat..kalo upah org mahal sgt skarang

    BalasPadam
  7. salam singgah sini dik Lya....wahh...tak lama ni akak nak buat tempah jahit dengan Lya ni...boleh....bolehlah....hehe....

    BalasPadam
  8. Ana ni lagilah..asas menjahit pun tak reti. Huhu. Tak suka kerja yang kita kene fokus je. Tapi dalam hati teringin jugak nak try belajar jahit baju untuk diri sendiri.

    BalasPadam
  9. bagus belajar menjahit ni..sekarang pun upah menjahit dah semakin mahal...kadang2 lagi mahal upah dari harga kain..haha

    BalasPadam
  10. Wahh..lya nak belajar menjahit ke?

    BalasPadam
  11. all the best lya...tak lama lagi, bole la amik upah jahit...^_^

    BalasPadam
  12. Salam perkenalan.. mak saya tukang jahit tetapi saya sendiri tidak pandai menggunting kain hehe..

    BalasPadam
  13. bestkan menjahit, saya pun baru belajar jahit2 ni.. ndak sabar tengok hasil dia :)

    BalasPadam
  14. bestkan menjahit, saya pun baru belajar jahit2 ni.. ndak sabar tengok hasil dia :)

    BalasPadam
  15. kita lihat hasilnya bagaimana nanti ^_^

    BalasPadam
  16. Huhu..tringinnya nak belajaq jahit bju..kelebihn tu boleh buat bju sndri nk meniaga pun boleh..

    BalasPadam
  17. Wahh baguslah.. lepas ni boleh try buat baju en suami.. :)

    BalasPadam
  18. Bgusnya dh bljar mnjait. Kita mlas btul nk buat.. T__T

    BalasPadam
  19. Best blja mnjahit nie.... tp sllu sgt blur klu org aja...

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign