Halaman

CupCake Perpisahan

Asha Lya | November 07, 2014 | 15Komen | >
Assalamualaikum



Salam Jumaat semua
 Sebenarnya last week lagi lya nak up entrie ni tapi asyik tertangguh ja sibuk yang amat. Pemberian dari mem bos lya, staffnya yang deko. Dalamnya kek vanilla coklat.



Cupcake jenis besar, simple dan cantik. Last week ada juga jamuan kecilan dari bos lya sempena perpisahan. Sedih tu memangla sedih, adat dunia ada pertemuan dan perpisahan kan. Terima dengan redha, sapa taw ada hikmahnya kan.Insyallah



Wassalam

Terima Kasih

15 ulasan:

  1. betul tu...setiap pertemuan pasti ada perpisahan...cantik kek tu

    BalasPadam
  2. Suka deko kek ni... simple & cantik... :)
    Salam Jumaat Lya...

    BalasPadam
  3. ada juga jamuan perpisahan kan..taklah rasa ralat bila berhenti

    BalasPadam
  4. cantiknya kek, sayang pula mau makan.. Lya jangan sedih2

    BalasPadam
  5. alamak... kenapa cantik bebeno kek ni ..... rasa nak makan semua je..
    Mama Niza

    BalasPadam
  6. lawanya kek.
    tak makan pun takpe ni.
    boleh buat hiasan.. ^_^
    inshaAllah ada hikmah tu.
    mungkin rezeki lain pula Allah nak beri kan, siapa tahu ^_^

    BalasPadam
  7. amboiihhhh....sedapnya kek

    BalasPadam
  8. Cantiknya deko cupcake tu....sedih bila berpisah kan dik...tapi kita tetap terima walau berat rasa hati...

    BalasPadam
  9. Cupcake ke kek ni..
    mcm besao sgt j3..

    BalasPadam
  10. Sdp nmpk. Suke blue rose..byk plak tu..hehe

    BalasPadam
  11. Wah wah wah sedap nampaknyerrr ....

    BalasPadam
  12. Comel betuk cupcake ni kan?? Semoga berjaya kat tempat baru ya Lya ..

    BalasPadam
  13. cantiknya kek tu..takpe Lya..rezeki tidak akan putus selagi kita berusaha kan :)

    BalasPadam
  14. wah...nampak lazat la cake tu...nak sikit

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign