Halaman

Kembali

Asha Lya | November 03, 2014 | 15Komen | >
 
 
 
Alhamdulillah masih di beri peluang dan ruang untuk 
Lya menyoret secebis entri di blog ini. 
Lewat bersiaran hari ni. Ada yang masih mengingati dekat kita tak???? :)
 
 
 
Perjalanan semalam dari Bandar Kota Kinabalu 
ke Kota Kinabatangaan (dua2 pun KK juga hhaha) dipermudahkn. 
Syukur sangat walaupun ada sesetengah tempat hujan lebat. 
Kitaorang slow2 ja bawa kereta. 
Terima kasih yang mendoakan. Korang memang baik2 semua. 
 
 
 
Ada kesempatan pasti lya jenguk blog korang nanti maklumla 
baru pindah ni bermacam hal nak kena buat.Tak dapat nak upload gambar
ermmm sedih.
 
 
Wassalam
 

Terima Kasih

15 ulasan:

  1. mesti letih nak kena kemas barang2 tu..lagi2 bab kain baju..huhu..

    BalasPadam
  2. kesian akak..mesti penat.. rehat dulu klau penat :)

    BalasPadam
  3. At least smpt jugak curi2 update ye...
    Xpe

    BalasPadam
  4. buat dulu kerja yg ada ye cik lya.. barulah rasa lega nak bw bila kerja dah selesai.. betul tak? heeee..

    BalasPadam
  5. Dalam kesibukan, sempat juga buat coretan :)

    BalasPadam
  6. alhamdulillah..sampai dengan selamat

    BalasPadam
  7. Salam singgah pagi dik Lya....Alhamdulillah dah sampai kk@kota kinabatangan yer..amin...selamat datang ke daerah kinabatangan Lya....

    BalasPadam
  8. Selamat berpindah.. tenang2 kan diri dulu k.. berehat.. :) :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Khir Khalid pun KK jugak hehee.. :D

      Padam
  9. kena sesuaikan diri kat tempat baru pula...ambil masa sis..

    BalasPadam
  10. Mesti keletihan kn.. :)
    Msti seronok juga berada ditempat bru..

    BalasPadam
  11. semoga dipermudahkan urusan lya

    BalasPadam
  12. Alhamdulilah selamat sampai, moga semua urusan dipermudahkan :)

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah selamat sampai..bykkan rehat ya Lya..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign