Halaman

Udang Fresh

Asha Lya | November 06, 2014 | 24Komen | >
Assalamualaikum

Lewat hari ni bersiaran, k
erja 5S akhirnya hampir siap juga sepenuhnya.
 Alhamdulillah walaupun ada lagi masih bersisa skit takpa boleh perlahan2 di siapkan.



Semalam en.suami ada belikan udang Segar. 
Lya jarang2 makan udang sebab kalau tak fresh selalu akan gatal2 bila makan (elergik). 
Pelbagai jenis menu boleh di masak dengan udang kan. Terus belek2 resepi hhehe.



Jadual berblog dah berubah skit, masa bw pun turut sama bertukar. 
Macam biasala petang skit Lya bw nahhh...



Wassalam

Terima Kasih

24 ulasan:

  1. Dayah makan udang gatal-2 .. Tapi species pantang nampak .. hhehehe

    BalasPadam
  2. udang fresh memang sedap masak sambal

    BalasPadam
  3. sama la dgn Ummu..kalau tak fresh..mesti jadi gatal2

    BalasPadam
  4. sedap ni kalau yg masih segar lagi.. nanti Lya kongsi resepi ya hehe :)

    BalasPadam
  5. sedapnyee walaupun belum jadi lauk..hihi

    BalasPadam
  6. sedapnyee walaupun belum jadi lauk..hihi

    BalasPadam
  7. Ada sorang kawan saya ni macam lya..kalo tak freshm alergik

    BalasPadam
  8. sama lah..alergik jugak..tapi makan jer kalau dah teringin sangat

    BalasPadam
  9. wahh...sedapnya udang fresh!! kat cni susah nak dpt fresh2 macam tu tau..saya sangat suka udang..hehe

    BalasPadam
  10. Akak kalau udang memang akak tak ingat dunia..hihi

    BalasPadam
  11. dah tak boleh makan udang sekarang.. huhu.. kena pantang.. :(

    BalasPadam
  12. Fresh2 ni mmg sedap la.. msk merah pom sedap..msak lemak pom sedap..tomyam pom sedap

    BalasPadam
  13. kita pulak lya, kalau udang/ketam basuh tak bersih boleh jadi alergik kat kita

    BalasPadam
  14. K Nurul memang suka makan udang... udang fresh camni lagi sedapp... :)

    BalasPadam
  15. Udang goreng butter terbaik..
    ayu slh sorg penggemar udang..
    nasb xde alergik
    heheheheh bedal je banyak2

    BalasPadam
  16. Sy da xbole mkn udang byk sgt. Tkut allergi jgk..huhu

    BalasPadam
  17. Suka suka suka ..Suka sangatt makan udang ..Satu family suka makan udang ..Sedappp

    BalasPadam
  18. Kena yang FRESH baru best ..Kalau yang tak fresh tu tak sedapp nak makan dah hilang rasa manis udang tuu ..........

    BalasPadam
  19. udang fresh memang lagi sedap makan

    BalasPadam
  20. ruginya lya tak makan udang..heheh...sedap..mahal ke kat sana udang ni ek

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign