Halaman

Nak Ke Mana????

Asha Lya | November 14, 2014 | 15Komen | >
 
Assalamualaikum
 

Ehh nak ke mana dengan bagasi ni???

 



Jangan salah faham ehh, kita bukan lari
dari umah la. Kitaorang nak balik kampung ja. Lya malas nak guna beg kecil, kalau beg besar senang sumbat segala macam. Hhahaha ok bye, jom balik.



Wassalan
 

Terima Kasih

15 ulasan:

  1. saye pon kalo blk kg 2 hari gne bagasi jgk..
    sng angkut satu beg je.. hihi

    BalasPadam
  2. balik kampung siapa tu? hehehehe..

    BalasPadam
  3. Hehe. Moga selamat perjalanan balik :)

    BalasPadam
  4. hati-hati dalam perjalanan Lya :)

    BalasPadam
  5. Semoga selamat perjalanan pergi & balik... aamiin.

    BalasPadam
  6. salam singgah sini dik Lya...selamat pulang ke kampung dan semoga di permudahkan dalam perjalanan....

    BalasPadam
  7. beg camni senang guna kalau naik bas ke apa. kalau bawak beg kecik, jadi banyak pulak kan. susah

    BalasPadam
  8. beg camtu senang nak sumbat macam2

    BalasPadam
  9. Sama la lya..akak pn suka sumbat dalam 1 beg jer.. senang! =D

    BalasPadam
  10. beg besar la senang nak bawak. buatnya ada barang tambahan (saya selalu macam tu) confirm2 muat masuk dlm beg kan .. tak perlu tambah beg lain dah.. apapun, selamat bercuti ye ^_^

    BalasPadam
  11. Btl tu lya... pki beg besar snng... sumbat je.. xyh nk bawk 2 3 beg dah

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign