Halaman

70 Day's Only

Asha Lya | Mac 27, 2014 | 30Komen | >
Assalamualaikum

Bila belek-belek kalander..
Oh may hanya tinggal 70 hari lagi i'm bride to be.
Mula la garuk kepala yang tak gatal tu...Nak kena tengok ceklist
apa benda lagi yang kena buat.Rasanya banyak lagi nak di settlekan.
Semua kena urus sendiri..Tak boleh nak mengharap orang lain (memang itula
prinsip Lya, buat selagi mana mampu). Insaya'Allah mudahan semuanya
dipermudahkn urusanku.Amin





copy google


Wassalam

Terima Kasih

30 ulasan:

  1. Dalam masa yang singkat ni, yang penting sekali ialah jaga kesihatan dan jaga keselamatan diri. kalau keluar ke mana-mana tu, biarlah berteman dan jangan seorang diri. jgn tidur lewat malam nanti keluar pulak eyebag dan mata jadi lebam/gelap. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah tq kak atas peringatan..ehehe.

      Padam
  2. wah dah tak lama lagi.... all the best lya dan semoga segalanya dipermudahkan yer?

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah tq sis :)..seram sejuk rasanya nie

      Padam
  3. All the best Asha..jgn stress sgt..kalo rase pening memikir itu & ini..mintak opinion org terdekat..at least boleh release stress sikit..huhu

    BalasPadam
  4. Moga jadi ibu dan isteri yangbhaik. Chaiyooooook!

    BalasPadam
  5. tak lama lagi la tu. huuu.. mesti berdebar kan?? :DD

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum asha, wahh awal bulan 6 ye nikah? heee semoga dipermudahkan urusan mendirikan masjid. hee sheila singgah menabung digi sini ~~~

    BalasPadam
  7. phewwwww..... mesti nervous kan.. apa2 pon all the best :)

    BalasPadam
  8. semoga dipermudahkan oleh Allah segala urusan lya.. dah tak lama 70 hari lagi tu.. menabung inti dan herbalessence..

    BalasPadam
  9. in sha Allah akan berjalan lancar..take care ye darah manis tu..nyamuk suka..

    BalasPadam
  10. uih tak lama dah tu asha, jaga diri leklok k. Belajar apa yang patut ngan mak dulu tau ekekeke. Semoga semua urusan perkahwinan dan penyatuan asha dan bakal suami dipermudahkan Allah.

    BalasPadam
  11. salam. wahh untung la da nak ada suami hihi..semoga semuanya akan berjalan lancar ya dear :)
    btw sy isi tabung ford :)

    BalasPadam
  12. semoga di permudahkan dear...click2 juga..isi tabung..heee

    BalasPadam
  13. Tak lama lagi tu, dik... mesti jantung dupdap2x dah skrg... Semoga dipermudahkan... ^__^

    BalasPadam
  14. all the best ye :) tahniahh.

    BalasPadam
  15. Tahniah....Moga semua berjalan dengan lancar :)

    BalasPadam
  16. tak lama lagi tu asha... semoga di permudahkan ^_^ tahniah !!

    BalasPadam
  17. sure excited..nervous bagai...all d bez
    selamat bakal menjadi pengantin baru :)

    BalasPadam
  18. wow..mesti berdebar-debar kan..hehe..teringat masa nak nikah dulu..
    IbuNoey doakan semoga majlis berjalan lancar..;)

    BalasPadam
  19. insyaAllah niat yang baik pasti Allah tolong,pasti Allah tolong hehe :)

    BalasPadam
  20. Semoga Allah permudahkan segala urusan Lya ye :)

    BalasPadam
  21. All the best Lya.. semoga segalanya berjalan lancar ye.. aamiin.. :) :)

    BalasPadam
  22. tak lama dah tu.. pejam celik.. pejam celik.. kejap jer..

    BalasPadam
  23. Tutp mata buka mata.. esok nikah ... grrrrr !! =D

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign